Cees schreef:Don schreef:Break met smalle nierenniks mis mee hoor
de brede nieren zaten enkel op de v8
en later pas (eind 94 meen ik) op de rest
Nee nee zeker niks mis mee.
Cees schreef:Don schreef:Break met smalle nierenniks mis mee hoor
de brede nieren zaten enkel op de v8
en later pas (eind 94 meen ik) op de rest
Cees schreef:dit kabeltje zorgt ervoor dat de gordel omhoog gaat bij de schouder als de stoel naar achteren gaatOk thanks is dit eenvoudig te repareren ? En is er een plaatje van hoe dit bevestigd dient te zijn ?
Dwitt schreef:dan moet je eerst controleren of het stuk is of alleen losCees schreef:dit kabeltje zorgt ervoor dat de gordel omhoog gaat bij de schouder als de stoel naar achteren gaatOk thanks is dit eenvoudig te repareren ? En is er een plaatje van hoe dit bevestigd dient te zijn ?
epmans schreef:Ja super bedankt ! Maar dat wordt een flinke klus !Dwitt schreef:dan moet je eerst controleren of het stuk is of alleen losCees schreef:dit kabeltje zorgt ervoor dat de gordel omhoog gaat bij de schouder als de stoel naar achteren gaatOk thanks is dit eenvoudig te repareren ? En is er een plaatje van hoe dit bevestigd dient te zijn ?![]()
(lees nog ff terug, ik heb nog ff foto's van die ruitenwismechaniek erbij geplaatst)
Dwitt schreef:Graag zou ik willen weten hoeveel 525ix Touring modellen nieuw in NL zijn geleverd ..... is die informatie beschikbaar hier op het forum ?Misschien zou je dit kunnen spelen via de kentekenexpert van Nederland, Jasper Verweij. Als je wat googlet komt je wel contactinformatie tegen.