E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #9836  door Dwitt

De sart van een nieuw avontuur.....
In een ver verleden was ik fan van de Renault 5 Alpine turbo ....deze hobby is 20 jaar geleden ter ziele gegaan.
Nu de start van een nieuw hoofdstuk !

Gevonden : BMW 525ix Touring E34 van 1992 NL auto
- Sterlingsilber metallic (244)
- Sport interieur stof blauw
- Shadow-Line ?
- Sport stuur leder
- Skizak
- Hoofdsteunen achter
- Clima

Auto ziet er redelijk uit, één hoekje deur RA doorgeroest en wat oppervlakte roest aan de bodem.
Deze auto heeft een jaar stilgestaan en ga haar morgen ophalen (m'n nieuwe liefde).

Helaas ben ik een BMW noob en heb ik dus ook de laatste 20 jaar niet meer gesleuteld (dus heb jullie hulp hard nodig).
Verder voor de dagelijkse km rijden we een F11 523 Touring uit 2011 of een VW Caddy voor het vervoer van.....

Ben er nog niet achter hoe ik foto's upload, maar zal morgen wat foto's proberen te plaatsen.
 #9838  door epmans

Hey welkom en vooral veel plezier op dit forum.
De wagen die je beschrijft heb ik op mp gezien, mooie bak heb er ook wel even over nagedacht.

iX is natuurlijk tocheen aparteling vooral in die tijd!
 #9842  door Coach

Welkom op het forum! Als ervaren sleutelaar zul je met wat tips en hulp van hier je E34 snel weer in nieuwstaat hebben. 8-)
 #9849  door Theo

Tijd geleden dat ik een iX heb gezien, zeldzame karren. Leuk.
 #9860  door Dwitt

Bedankt voor de reacties ! Vandaag de auto opgehaald (starten lopen staat al een jaar stil).
Remmen slepen, toch maar de tocht naar huis gemaakt...... rem links achter blijft hangen.

En Epmans.... ja het is de auto van MP een NL auto met complete history en dealer onderhouden tot één jaar geleden.
Wat zou zo'n BMW mogen kosten.... ik weet het niet... kost mij €1250,- en komen nog de kosten van een APK aan.

- Airco werkt niet (hoop vullen)
- Remklauw LA
- Hemel hangt
- Deurpanelen stoffering
- Ruitenwisser arm rechts raakt motorkap
- Achterklep kan ik alleen met sleutel openen (achter-raam functioneert wel elektrisch)
- Roest klein hoekje deur LA rest is te verwaarlozen (harde auto)

Remmen rond om nieuw (zijn in 2014 gedaan) Auto rijdt en schakelt prima, olie is helder verder werkt alles uitstekend.

kan iemand mij vertellen hoe ik makkelijk een foto upload zie het even niet zo snel......
 #9861  door Theo

Foto's kun je uploaden via Photobucket of hier gewoon op het forum als je betaald lid wordt.
 #9863  door epmans

ik vind het een keurige prijs voor een auto waar nog verrassingen van kunnen komen.

de punten die je noemt zijn eigenlijk allemaal standaard E34 kwaaltjes. Ze hebben het bijna allemaal, laat dat een kleine troost zijn. Met als extra nadeel dat het heel lastig kan zijn de spullen te vervangen door gebruikte onderdelen.
 #9876  door easy rider

Welkom Daan,

Veel plezier op het forum.
 #9913  door Dwitt

$_85-6.JPG
$_85-6.JPG (49.37 KiB) 247 keer bekeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8