E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #28850  door Gert

Ik heb nog wat gegevens nodig voor die verhuizing, als de huidige beheerders dit even doorgeven, dat zou fijn zijn. Zoals:
Gegevens huidige provider, verhuiscode, etc, etc.
 #28854  door Theo

Ik denk dat het het handigst is om een mail te sturen naar Eric, dat kan met dat enveloppie wat bij zijn naam staat.
 #28855  door xatox

Hoi Gert, leuk dat je het wilt verder zetten.
Heb je net de permissies toegekend om het forum te kunnen beheren. Na de verhuis kan je normaal een eigen wachtwoord kiezen voor de mSQL database te beheren, indien je toch nog ergens tegen een wachtwoord wal aanloopt geef je maar een seintje via WhatsApp 0499473219. Ik ben momenteel bezig met een verbouwing van een huis dus kan niet altijd op alles een direct antwoord geven maar probeer je een beetje te helpen tussendoor als je ergens tegen aan loopt.
Mijn advies is wel even iemand te zoeken die het technisch aspect van een forum runnen beheert indien je dit niet zelf kan. Dit is een echte noodzaak om er voor te zorgen dat alles netjes blijft lopen. Zelf kan ik die tijd er helaas niet meer voor opbrengen omwille van mijn professioneel carrière en thuis situatie.
 #28856  door Gert

Geen idee hoe dat werkt, maar ik sta nog steeds al Gast geregistreerd.

Verder wacht ik nog op die verhuiscode en wat losse gegevens om te kunnen verhuizen, zoals:
1. Naam huidige provider.
2. Url van het controlpanel
3. Website
4. Hoofddomein
5. en die verhuiscode, maar die kun je beter even mailen.
 #28857  door xatox

Permissies aangepast, je zou nu moeten kunnen inloggen in het beheerderspaneel.
 #28859  door Gert

Gezien en nu werkt het wel.

Als iemand van jullie even de eerdere vragen beantwoord, dan ik de verhuizing doorgeven bij Cloud86
 #28861  door easy rider

Hallo Gert,

Ik heb je zojuist de verhuiscode gemaild.

Als je nog meer nodig hebt dan hoor ik het wel. Mijn 06 nummer staat ook in die mail.

Succes,
 #28862  door Gert

Bedankt zover.

Rest nog het antwoord op de vraag op welke url de nieuwe provider de bestanden bij Yourhosting kan vinden. Dat moet toch 1 van jullie weten?
 #28863  door Gert

Alle gegevens binnen en de verhuizing aangemeld. Nu maar hopen dat dit goed gaat. :-)
 #28864  door Theo

Lekker de gang erin Gert, over een tijdje is alles gesetteld en kunnen we weer even vooruit, top dat je de stok hebt willen overnemen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9