E34Forum.nl

De gezelligste praathoek van het interweb.
 #25423  door MartinE34

uitstervend ras dus :P

denk zowiezo op de lange duur dat het rijden van diesel en ouwe zooi in het algemeen! je als crimineel word aangezien :P :mrgreen:

willen we echte oldtimers blijven rijden dan moeten we ze gaan ombouwen naar electrich :P
 #25425  door Frank87

Laten we actie ondernemen. Een forum is van onszelf. FB niet.

Welke andere forums zijn evt interessant om te benaderen voor eengezamenlijk forum E32 E34 E24 E23 E28?
 #25426  door Bo652

En hoe staan jullie eventueel tegenover een samenvoeging met het E38 Forum?
 #25428  door Ruck

Frank87 schreef:
Ik denk dat we de jaren 80' modellen BMW op een hoop moeten gooien. Zo heb je een veel grotere groep en meer mensen met projecten om op te reageren.
Miss gaat het dat wel worden, maar het probleem ligt nog steeds bij de overname en niet dat er geen geld zou zijn. Alleen de kennis mist, als ik het goed begrepen heb.

Als er niemand tijd (vooral tijd denk ik) voor vrij heeft om het bij te houden. Dan verdwijnt het allemaal
 #25429  door Ruck

Frank87 schreef:Laten we actie ondernemen. Een forum is van onszelf. FB niet.

Welke andere forums zijn evt interessant om te benaderen voor eengezamenlijk forum E32 E34 E24 E23 E28?
Ik denk dat de neuzen van ons "oude bmw" rijders toch allemaal dezelfde kant op staan. Dus dan past elke serie er wel bij
 #25433  door Ruck

Bo652 schreef:Wat ik zeg, het http://www.e38forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
daar staan ook bar weinig projecten op.. :roll:

Of moet je daarvoor zijn ingelogd? :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7