E34Forum.nl

De gezelligste praathoek van het interweb.
 #25400  door martijn76

Theo schreef:Ik wil niet lullig doen hoor, maar het forum begint onderhand steeds meer op een bibliotheek te lijken, wat wordt er uiteindelijk nou nog gepost de laatste tijd?

De spirit is er aardig uit.
Mercedes kopen en aanmelden op mercedesforum.nl; springlevend ;)
 #25401  door Bart Jansema

martijn76 schreef:
Theo schreef:Ik wil niet lullig doen hoor, maar het forum begint onderhand steeds meer op een bibliotheek te lijken, wat wordt er uiteindelijk nou nog gepost de laatste tijd?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: daar is het best druk idd
 #25403  door MartinE34

Bart Jansema schreef:
martijn76 schreef:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: daar is het best druk idd
ik zie het iets anders :P :mrgreen:
Des de minder drukte op een forum des te minder problemen er zijn met betreffende auto's :idea: 8-) ;
deze auto's komen nog uit een tijdperk zonder houdbaarheids datum op motoren zoals tegenwoordig het geval is :roll: :shock: :(
 #25405  door Lohran

Mercedesforum klinkt ook wel vrij algemeen, E34forum is één specifiek model :mrgreen: Daarom is het niet zo een gek plan als wat eerder al genoemd wordt, om misschien wat modellen samen te voegen tot één forum.
 #25406  door MartinE34

Lohran schreef:Mercedesforum klinkt ook wel vrij algemeen, E34forum is één specifiek model :mrgreen: Daarom is het niet zo een gek plan als wat eerder al genoemd wordt, om misschien wat modellen samen te voegen tot één forum.
Een E12/E28 en E34 forum :P en kan er tzt later nog de E39 bij gevoegd worden :mrgreen:
 #25407  door Lohran

MartinE34 schreef:
Lohran schreef:Mercedesforum klinkt ook wel vrij algemeen, E34forum is één specifiek model :mrgreen: Daarom is het niet zo een gek plan als wat eerder al genoemd wordt, om misschien wat modellen samen te voegen tot één forum.
Een E12/E28 en E34 forum :P en kan er tzt later nog de E39 bij gevoegd worden :mrgreen:
Bijvoorbeeld. Lijkt me handig om modellen met gedeelde motoren sowieso samen te voegen. Maar goed, dan vervalt misschien ook weer de 'hechte groep' die we hier hebben.

Maar je merkt duidelijk dat er hier weinig meer gebeurt, het is makkelijker om even iets op Facebook te plaatsen en je krijgt vaak snel reacties.
 #25413  door Gert

Lohran schreef:Bijvoorbeeld. Lijkt me handig om modellen met gedeelde motoren sowieso samen te voegen.
De E34 sterft uit op een paar fossielen na. Het lijkt mij ook verstandiger om modellen samen te voegen.

Van motorfietsen heb je dat ook. Ik heb nog een 250 cc brommer van 1990. In die periode had je namelijk dat de vier Japanse fabrikanten brommers maakten met 250 cc en vier cilinders.
Eerst was er een CBR250 forum etc, maar nu zijn alle kwartliters samengevoegd en onder subgroepen gebracht. Werkt aardig goed, tot nu toe dan.
 #25414  door danny-ex-touringE34

MartinE34 schreef:het is makkelijker om even iets op Facebook te plaatsen en je krijgt vaak snel reacties.

Das idd wel een puntje
En wat als je niet op facebook zit? Gert noemt het dan: De E34 sterft uit op een paar fossielen na" . Oké , ben ik een fossiel(past bij mijn leeftijd). Nou en, hebben die geen recht van bestaan? Groeten, Danny
 #25422  door Frank87

dannytouringE34 schreef:
MartinE34 schreef:het is makkelijker om even iets op Facebook te plaatsen en je krijgt vaak snel reacties.

Das idd wel een puntje
En wat als je niet op facebook zit? Gert noemt het dan: De E34 sterft uit op een paar fossielen na" . Oké , ben ik een fossiel(past bij mijn leeftijd). Nou en, hebben die geen recht van bestaan? Groeten, Danny
Dat recht heb je wel maar je kunt anderen niet dwingen het medium te gaan gebruiken wat jij wil gebruiken. Op dit moment wint facebook het op meerdere terreinen van traditionele websites.

We kunnen wel dwars gaan liggen en principieel het forum overeind gaan houden maar als we amper posten... wie houden we dan voor de gek?

Ik denk dat we de jaren 80' modellen BMW op een hoop moeten gooien. Zo heb je een veel grotere groep en meer mensen met projecten om op te reageren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7