E34Forum.nl

De gezelligste praathoek van het interweb.
 #22009  door Ruck

Gezien Bo625 er hetzelfde in staan, maar gezien hij meer ervaring heeft om trend administratie en "het runnen van de zaak" laat ik deze beurt aan me voorbij gaan
 #22100  door MemphisBmw

Heb dit ook al eerder vernomen en is aan me gaan knagen in de loop van de maanden!

Indien er met een aantal mensen een beheer gevormd kan worden heb ik er wel oor naar, om meteen alleen in het bootje te springen zie ik niet zitten maar ik zou ook niet willen dat dit forum verdwijnt...
Misschien een idee om met de geïnteresseerden om de tafel te gaan zitten samen met Easy Rider en het een en ander door te nemen om te kijken of het haalbaar is?

Momenteel heb ik nog tijd genoeg maar kan ook ineens anders zijn! zit bijna elke dag wel 2 uur achter de pc dus dan kan ik net zo goed mijn tijd in het forum steken!

Heb (nog) niet veel verstand van phpbb maar alles kan je leren zolang je ervoor open staat.

Ik verneem graag wie er nog meer interesse hebben in gedeeld beheer van dit geweldige en gezellige forum.
 #24993  door easy rider

Update:

Het lijkt er voorlopig op dat alleen Bo652 tijd en de belangstelling heeft om iets voor het forum te betekenen.

Omdat ik besloten heb dat ik aan het eind van dit jaar het forum over ga geven is er nog wel iemand nodig die de forum updates gaat verzorgen. Voor het einde van dit jaar moet de forum software geupdate worden anders werkt ons forum vanaf 1 januari 2019 niet meer.

Zoals ik eerder schreef blijf ik nog wel achter de schermen aanwezig en zal ik ondersteunen waar nodig maar de update voor het einde van dit jaar is wel serieus noodzakelijk.
 #24997  door Bo652

Ook die updates wil ik eventueel wel proberen, heb me een klein beetje ingelezen op het phpbb gebeuren.
Met een beetje hulp denk ik dat ik daar eventueel ook nog wel uitkom, maar zeker in het begin is alle hulp welkom. :mrgreen:
 #25036  door Marthijn

Heb dit topic even op me ingenomen.

1, ik wil dat het forum blijft bestaan, dat is een must.!

2, ik kan financiele steun geven, geen honderden €’s per jaar maar een leuke bijdrage geen probkeem.!

3, ik kan mij redelijk redden met software update’s en andere ict zaken, wel basic, ik ben geen hardcore computer freak... ;)

4, ik ben bereid er tijd in te steken, echter zit ik wel met mijn werk, 4/4 weken....
De 4 weken thuis heb ik tijd genoeg, maar de 4 weken offshore zijn aardig druk, en heb ik niet veel vrije tijd.
Wel de beschikking over internet, dus mail lezen/beantwoorden kan!

5, ik wil zoals gezegd best wat doen voor het forum, maar niet algeheel alleen beheerder, dat moet een taak van meerdere worden in mijn inzicht, zodat je dingen kunt overleggen/delen.

6, beleg maar een meeting voor de eventuele geintereseerden, en dan zien we waar het schip strand!
 #25037  door Frank87

Is het niet wat om contact op te nemen met andere BMW forums van het E34 tijdperk om te kijken of er interesse is voor een gezamenlijk forum met gedeeld beheer. Eventueel zelfs een vereniging. Denk aan de E nummers:
E23
E24
E28
E30
E32
E34

Ik zal de E31 maar niet opnoemen ^^.

Ook deze forums moeten vergelijkbare problematiek hebben. Wat minder activiteit all-round en het vraagstuk van beheer. Als je de middelen van al deze E nummer aanhangers samen bundelt, heb je een mooie club.

Er zit ook veel overlap qua techniek in bovengenoemde modellen. Motorblokken, versnellingsbakken en andere onderdelen.
 #25038  door Marthijn

Ik denk dat dat een vrij ingewikkelde missie gaat worden...dat heeft zoveel haken en ogen, ook moet je dan alle kennis en berichten uit het verleden opnemen in het nieuwe gezamelijk forum.
Er bestaan ook al een paar gote bmw forums, zoals bimmerportaal. maar dat is meer gericht op de recente/huidige modellen.
Al vraagd dit idee wel om enige peilingen op de andere forums.
Ik zou Cees eens kunnen posten van het E23 forum.
Ik heb ook een account op het E28 forum maar ben daar niet zo bekend, wellicht een ander wel?? Danny bijvoorbeeld??
De E24 heeft geen forum en de e30 club is vrij groot dus ik weet niet of die mee willen.
 #25042  door Bo652

Wat betreft het plan met meerdere forums lijkt mij niet zo een goed idee, al is het allen al om het feit van meerdere kapiteins op een schip.
Nogmaals de interesse om het beheer op me te nemen heb ik, de tijd heb ik ook, ben ook zeker niet onhandig met een computer.
Heb alleen nog nooit te maken gehad met forumupdates of een forum back-up, maar het lijkt me dat ik dat zeker wel kan leren.
Dus als Marthijn of Eric (easyrider) mij daar mee kunnen helpen dan lijkt het probleem wat mij betreft opgelost.

Ook sta ik best open om het beheer met iemand te delen.

Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf geen E34 heb of ooit heb gehad, wel heb ik regelmatig in een E34 540i gereden die in het bezit van mijn zoon was.
Zelf heb ik wel twee keer een E38 750i en iL gehad, en ben echt een BMW liefhebber.
Mocht dat een probleem zijn dan hoor ik dat graag.
 #25191  door Marthijn

Is hier inmiddels al wat lopende mbt de overname aan het eind van dit jaar..??
Zou zonde zijn als het ineens op een zwart scherm komt 1 January.....
 #25196  door Bo652

Ik heb in ieder geval nog helemaal niks gehoord.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7