E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #21432  door Coach

Cees schreef:de zijmarkeringslichten zijn nog te bestellen bij dealer of andere garages
net als de bumperlijsten en lamphouders + stekkers
Nou, kijk eens aan!
 #21452  door Coach

Meanwhile, in the E36
Afbeelding

Metertjes! Moeten er nog twee aangesloten worden, maar ik kan het goede oliefilterhuis-deksel voor een M52 (nog) niet vinden met ruimte voor de sensoren.
 #21456  door Ron1966

Netjes!!!! Ook de goede kleur verlichting erin ?
 #21460  door Theo

Lekker zeg, ik ben gek op dat soort metertjes
 #21464  door Coach

Ron1966 schreef:Netjes!!!! Ook de goede kleur verlichting erin ?
Yep. Eentje oogt wat witter, dus die wil ik nog vervangen, maar verder is het de goede kleur. Laat ook nog zo'n setje maken voor in de Green Hornet. Gewoon, omdat het kan.
Theo schreef:Lekker zeg, ik ben gek op dat soort metertjes
Ik ook; doet me denken aan m'n Celica uit '72. Da's heel vroeger.
 #21467  door Theo

Of een Audi 80 2.8E van 1994 8-)
Bijlagen
Metertjes 80.jpg
Metertjes 80.jpg (401.64 KiB) 130 keer bekeken
 #21475  door Coach

Afbeelding
Of een Audi cabriolet 1993
 #21611  door Coach

Speciaal voor de nazomerdagen nog een keer opgepoetst voor een paar ritjes en even bezoek gehad van mijn neefje met mijn oude E30 316i. "Hij is troters dan een aap met zeven l.llen", zegt mijn broer.
Afbeelding

En broerlief kwam ook nog even langs voor een toerritje met zijn Alfa Spider. Hij was altijd wel een Alfa liefhebber, maar kon die bezetenheid van mij met m'n BMW's en dat gerommel, forums, meetings, etc maar niet begrijpen. Nu wel: dag en nacht zit ie nu op internet om alles te weten te komen over zijn Alfa. En alles moet ook origineel zijn.... :D
Afbeelding
 #21613  door I///M-fan

Héél erg mooi. Het was mij dan ook een weertje vandaag zeg.
Hier in het mergelland was het waanzinnig druk en heb een paar mooie E30's en en mooie E36 Cabrio gezien.
Ik heb als ik alle merken bij elkaar neem genoeg gezien om een tentoonstelling te houden, échte liefhebbers auto's op de weg vandaag.
Om over motoren nog maar te zwijgen.
 #21627  door Coach

We zijn van Woudrichem naar Etten-Leur gereden en over Rotterdam terug gekomen: helemaal niks tegen gekomen. Denk dat ze allemaal Limburg in gegaan zijn.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 58