Ah als dat het is dan is er mogelijk een aftermarket wisserblad op gezet?

Theo schreef:Qua wisserbladen gaat er niks boven origineel BMW op een E34, onze auto zijn daar nogal gevoelig voor. Bovendien hebben E34-wissers een afwijkende vorm in vergelijk met alles wat je bij de Halfords of zo kan kopen. Dure grap, maar de moeite waard vind ik altijd. Jaren terug heb ik Offenga er wel eens over gebeld, die was helemaal klaar met immitatie-spul qua wisserbladen en verkocht en gebruikte ook alleen nog origineel.Ziet er ook wat raar uit inderdaad! Maar zolang deze het doen blijft het nog even zitten, daarna gewoon origineel!
Bovenstaande wisser is duidelijk aftermarket.
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... wiper_arm/" onclick="window.open(this.href);return false;
epmans schreef:Ho wacht ff... ik weet t antwoord ook niet maar de foto van Lohran is een 540 en die heeft een adv wisser. Heeft de 25er van Dwitt dat dan ook?We wachten allemaal in spanning!
epmans schreef:Ho wacht ff... ik weet t antwoord ook niet maar de foto van Lohran is een 540 en die heeft een adv wisser. Heeft de 25er van Dwitt dat dan ook?

Icebrain schreef:epmans schreef:Ho wacht ff... ik weet t antwoord ook niet maar de foto van Lohran is een 540 en die heeft een adv wisser. Heeft de 25er van Dwitt dat dan ook?
Volgens mij heeft de adv wisser en de Non adv wisser hetzelfde blad epmans ,de wisser op deze foto is zeker aftermarket