E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #109  door ronald
 
Hallo ik ben Ronald.
Ik heb geen E34 meer , maar vind het nog wel 1 van de mooiere 5 serie,s van BMW.
Ik heb zelf ook een BMW forum (http://www.5serie.com" onclick="window.open(this.href);return false; ) en vind het fantastisch dat oud leden van E34.nl de moeite hebben genomen om een e34 forum door te starten.
Laten we hopen dat dit net zo een succes word als e34.nl in zijn hoogtij dagen.
Als de goede e34 op het goede moment voorbij komt dan koop ik zeker weer een e34 terug!
Jongens......heel veel succes met het forum :P en wie weet kunnen we samen een keer een meeting of zoiets organiseren in de toekomst.
 #111  door Theo
 
Ronald, leuk je weer op een E34 forum te zien.

Het siert je dat je je als beheerder van een eigen forum gewoon aanmeldt, doe je goed. Top.
 #112  door Theo
 
ronald schreef: Als de goede e34 op het goede moment voorbij komt dan koop ik zeker weer een e34 terug!
Eerdaags valt er te praten over een Lazur Blauwe die jij heel goed kent ;)
 #113  door Jgpeggeman
 
Welkom hier......


Maar uh Theo, wat ben je van plan met je E34?
 #118  door Theo
 
Ik maak wel even een nieuw onderwerpie ergens anders, anders vervuilen we Ronald zijn voorsteltopic.
 #124  door ivo
 
Welkom hier op het forum :)
 #159  door easy rider
 
Welkom Ronald.

Leuk dat je je hebt aangemeld. Ik zal jou site gelijk even bij de "links" plaatsen.
Wellicht is het een idee om samen wat te organiseren, ik neem wel even contact met je op ergens volgende week.

Veel plezier op het forum
 #165  door Alpinab10
 
Hey Ronald

Tof dat je er ook bij bent, wellicht kunnen de twee forums idd in de toekomst samen dingen organiseren ( samen staan we sterk)

Veel plezier hier
 #179  door Jgpeggeman
 
Goed idee om de handen in een te slaan voor de 2 forums...
 #199  door epmans
 
He Ronald, veel plezier op dit nieuwe forum.