E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #12285  door Frank87
 
Ik zat net op marktplaats te zoeken naar BMWs (E38, E39, E46) met kapotte automaten. Kan ik nu makkelijk opknappen met revisie.

Ik zie dat het E39 gebied al bij 2.500 start. Dan heb je een 523i Automaat met meer opties dan de doorsnee E34 en geen afgeleefd interieur.

Probleem hiermee is dat alle E34 dus moeilijker te verkopen zijn met dat soort prijzen. Ik denk dat 3.000 optimistisch is en je genoeg moet nemen met 2.000 of 2.500 als alles werkt en je alleen wat roest hebt. Dus echt alles in orde en alleen wat roest.
 #12287  door Jgpeggeman
 
Je kan er natuurlijk voor kiezen om de auto ergens te stallen... En later weer in gebruik te nemen (en ondertussen de puntjes op de i te zetten)
 #12288  door Machiel
 
Stallen is inderdaad te overwegen. De kans is groot dat een ander jouw auto (veel) minder waard vindt dan jij zelf. Verkopen wordt dan al gauw een flinke teleurstelling. Dus als je de opbrengst van je auto niet direct nodig hebt kun je hem wellicht een paar jaar ergens rustig neerzetten. Ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld, maar ik denk dat een E34 veel meer klassiekerpotentie heeft dan een E39. Alleen dat moment is nog niet bereikt.
 #12289  door ivo
 
Lastig....
Zonder goede voorwaarden wordt een auto van langdurig stallen niet beter. Ik zou 'm adverteren voor ergens rond de 3.000 en dan kijken wat de reacties zijn. De basis is een goede combinatie met motor en bak.
Als die dan verkocht is kan je huilen dat je je 't ooit zo ver hebt laten komen....
 #12407  door Dimitri
 
ivo schreef:Lastig....
Zonder goede voorwaarden wordt een auto van langdurig stallen niet beter. Ik zou 'm adverteren voor ergens rond de 3.000 en dan kijken wat de reacties zijn. De basis is een goede combinatie met motor en bak.
Als die dan verkocht is kan je huilen dat je je 't ooit zo ver hebt laten komen....
Dit ga ik inderdaad doen.

Gisteren bij Ivo een complete hemel opgehaald en erin gemaakt. Ziet er een stuk beter uit nu! Enige nadeel is dat de stoffen plaat van het voorste paneel ietwat krom geraakt is bij het demonteren omdat er geen stroom op de auto zat. Hierdoor glijdt hij niet soepel door de glijrails en hapert het dak.

Nouja.. In de winter niet zo erg, en nu een stuk stiller in de auto.
 #12645  door Dimitri
 
Zo, Marktplaats op met het hok.

Heb geen haast met de verkoop dus ben niet te voorzichtig geweest met de vraagprijs. Wat ervoor terug komt weet ik nog niet. Ik woon in het centrum van Breda en heb eigenlijk helemaal geen auto nodig.. Ach, eerst maar eens zien wat hij opbrengt.

http://link.marktplaats.nl/m1018192918" onclick="window.open(this.href);return false;
 #12646  door Cees
 
knappe verhaal van gemaakt :) :)
ik vind alleen wel dat je de 5 tientjes en de geeltjes mankementen voor de redelijk hoge vraagprijs eigenlijk wel opgelost mogen worden
succes met de verkoop verder

.
 #12647  door Theo
 
Leuk geschreven advertentie, doe je goed.
 #12813  door Liquid Li0n
 
ik lees hier dat je een RVS uitlaat hebt. En zie ook het plaatje je advertentie op marktplaats. Zelf zou ik voor men 535i de katalysator willen veranderen met 2 RVS buizen. Ik probeer op internet informatie te zoeken maar blijkbaar wordt dit veel gedaan maar weinig gedocumenteerd.

Ik wil je topic nu niet kapen natuurlijk, maar heb je dit zelf geplaatst? Wat mijn bedoeling is, is om de 25jaar oude kat er tussen uit te halen, losmaken aan de moffen van de middendemper en afzagen aan de andere kant. Zodat deze achteraf altijd nog kan worden teruggeplaatst. Ook de lambda sonde mag geen problemen beginnen geven.

Ik wil wat meer flow en iets meer geluid maar het mag ook niet TE veel zijn.

Ik zie dat je van Breda bent, ik ben van Antwerpen dus kunnen elkaar altijd eens treffen!
 #12817  door Dimitri
 
Liquid Li0n schreef:ik lees hier dat je een RVS uitlaat hebt. En zie ook het plaatje je advertentie op marktplaats. Zelf zou ik voor men 535i de katalysator willen veranderen met 2 RVS buizen. Ik probeer op internet informatie te zoeken maar blijkbaar wordt dit veel gedaan maar weinig gedocumenteerd.

Ik wil je topic nu niet kapen natuurlijk, maar heb je dit zelf geplaatst? Wat mijn bedoeling is, is om de 25jaar oude kat er tussen uit te halen, losmaken aan de moffen van de middendemper en afzagen aan de andere kant. Zodat deze achteraf altijd nog kan worden teruggeplaatst. Ook de lambda sonde mag geen problemen beginnen geven.

Ik wil wat meer flow en iets meer geluid maar het mag ook niet TE veel zijn.

Ik zie dat je van Breda bent, ik ben van Antwerpen dus kunnen elkaar altijd eens treffen!
Ik lees net je mail, reageer even hier zodat anderen het ook kunnen lezen.
De vorige eigenaar van de E34 heeft deze uitlaat laten plaatsen. Zie zijn topic: viewtopic.php?f=36&t=327" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus de uitlaat is compleet vervangen met racekat en dempers, ipv enkel de kat leeggehaald. Lambdasonde etc is allemaal ook mooi aangesloten.

Mocht je ooit willen horen hoe de auto klinkt met deze uitlaat mag dat natuurlijk altijd. Ik heb de auto nog 2 weken en daarna gaat hij naar een stadsgenoot dus daarna zou je ook nog wel eens kunnen luisteren.
Laatst gewijzigd door Dimitri op 17 feb 2016, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15