E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #12818  door Dimitri
 
En een update.. De auto is zo goed als verkocht, zonder alle extra's.

Dus binnenkort komt er nog een hoop spul te koop. Nette daklijsten, styling 2 velgen met kale banden (TSen zijn al verkocht) en eventueel nog roestvrije deuren en een bumper.
 #12819  door Lohran
 
Gefeliciteerd is een beetje misplaatst ;) Maar neem aan dat jij blij bent. Al wat op het oog? Aardig wat leuks voorbij gekomen op fok.
Daklijsten heb ik wellicht interesse in, 1tje verliest wat verf. Moet de hemel daarvoor verwijderd worden?
 #12820  door Dimitri
 
Lohran schreef:Gefeliciteerd is een beetje misplaatst ;) Maar neem aan dat jij blij bent. Al wat op het oog? Aardig wat leuks voorbij gekomen op fok.
Daklijsten heb ik wellicht interesse in, 1tje verliest wat verf. Moet de hemel daarvoor verwijderd worden?
Naja iets kleins en lichts, wat precies weet ik nog steeds niet. Heb ook geen haast dus wacht een beetje af wat er op mijn pad komt.

Voor de daklijsten moet de hemel verwijderd worden ja.. Stelt niet veel voor hoor, zeker met een doppel schiebedach niet. Kun je die meteen werkend maken ;)
 #12822  door Liquid Li0n
 
bedankt voor je antwoord. Gaat de nieuwe eigenaar ook een topic maken hier op E34forum? Eigenlijk zou dat toch moeten he :)

ik wil altijd wel eens komen luisteren en wie weet heb je nog wel wat zaken liggen die ik kan gebruiken.

Ik ga ook de vorige eigenaar eens aanspreken met dezelfde vraag.

veel succes met de verkoop
 #12823  door Lohran
 
Dimitri schreef:
Lohran schreef:Gefeliciteerd is een beetje misplaatst ;) Maar neem aan dat jij blij bent. Al wat op het oog? Aardig wat leuks voorbij gekomen op fok.
Daklijsten heb ik wellicht interesse in, 1tje verliest wat verf. Moet de hemel daarvoor verwijderd worden?
Naja iets kleins en lichts, wat precies weet ik nog steeds niet. Heb ook geen haast dus wacht een beetje af wat er op mijn pad komt.

Voor de daklijsten moet de hemel verwijderd worden ja.. Stelt niet veel voor hoor, zeker met een doppel schiebedach niet. Kun je die meteen werkend maken ;)
106 Rallye is wel gaaf. Mijn eerste auto was een 205 GTi, echt leuk rijden! Nu ik de huidige prijzen zie had ik 'm beter kunnen houden :D

Hmm, ben niet zo heel technisch stiekem. Maar wellicht als je me helpt tegen die tijd? :mrgreen: M'n dakkie werkt wel, alleen lekt wel op 1 plek, dus dat zou wel een mooie combo zijn inderdaad.
 #12824  door epmans
 
@ Lohran, het los maken is best eenvoudig, weer vast maken minder eenvoudig maar ook niet moeilijk hoor.
 #12825  door Lohran
 
epmans schreef:@ Lohran, het los maken is best eenvoudig, weer vast maken minder eenvoudig maar ook niet moeilijk hoor.
Ik heb het bij een e30 Touring er uit gehaald en dat was echt een flinke klus. Maar erger: ik had niet het idee dat ik het ook weer mooi kon inbouwen. Gelukkig had ik 'm gewoon verkocht met de hemel er los bij :mrgreen: Maar de hemel van de e34 ziet er wel wat eenvoudiger uit inderdaad.
 #13103  door Dimitri
 
Auto opgehaald en verkocht..

Voorlopig geen E34 meer maar iets héél anders. Een Lupo 3L gekocht. Goedkoop kilometers maken de komende tijd.
Als ik ooit weer een E34 koop laat ik het hier sowieso weten!

Verder heb ik nog wat spul te koop:

Orientblauwe deuren RV en LA. (ROESTVRIJ!)
Spatborden L + R.
Daklijsten in goede staat
Complete set styling 2

Hoef er allemaal niet veel voor, ligt me in de weg. Kan een goede prijs maken voor degene die me in 1 keer alles ophaalt.

Het spul ligt in Ysselsteyn, Noord Limburg.
 #13126  door JerunK
 
Zijn de spatborden voorzien van zijknippergaten?
Wat is de staat van de schermen?
 #13138  door Dimitri
 
Volgensmij gewoon roestvrij en in goede staat. Wel vies! Zal de volgende keer even betere foto's maken
Afbeelding
Afbeelding


Daklijsten:
Afbeelding

Velgen: (Het zijn er wel 4, had er toen 1 in gebruik als reservewiel)
Afbeelding
Afbeelding

Deuren:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15