E34Forum.nl

 #516  door Scooby Doo
 
Ik heb hier nog een '95 tds touring staan, die halvelings verkocht was, maar een probleempje vertoont nu.

Hij staat reeds 2 maanden bij een kameraad op de oprit (perfect rijdend neergezet), met de IR sleutel afgesloten, en ongeveer een kleine week later ging om onverklaarbare reden het alarm af :o (op een geweldig gezegend uur :mrgreen: ). Hij naar beneden en maar duwen op het knopje, zonder resultaat. Dan maar snel handmatig geopend en de massakabel van de accu getrokken, dan keert de rust toch terug in straat. Een week later ongeveer komt iemand kijken om te kopen (vanop een Belgisch forum), en het liedje begon terug :x Bij nader onderzoek bleek het rode lampje in de sleutel niet op te lichten, dus werd er vanuit gegaan dat de batterijtjes niet goed zaten of plat waren. Sleuteltje open, batterijtjes opgeblonken, en boeltje terug dicht. Yup, lampje brandt terug in de sleutel, da's positief (dacht ik). Alarm wil nog steeds niiet af, en auto reageert niet op de IR sleutel. Sleutel terug inleren dan maar, gezellig met die relaxerende toeter die van jetje geeft op zo'n fluisterstil volume, je wordt er gewoon ZEN van :twisted: Na enig opzoekwerk kom je dan natuurlijk tot de conclusie dat je de sleutel niet kan inleren als die ketel op alarm staat...

Bij deze dan ook mijn vraag. Wat zijn mij opties, hoe los ik dit op, of is dit een gevalletje slopen met die hap? :?

Alvast bedankt voor de info.

Grts

Kenny
 #549  door Maik
 
Hier het zelfde probleem.
Mijn alarm gaat (ongeveer 1 keer per maand) af. Dit stopt na ongeveer 5 minuten.

Dit is erg vervelend.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

groeten,
Maik
 #566  door Scooby Doo
 
Da's een ander probleem Maik. Jij kan er nog met rijden, ik kan alleen nog naar die herrie luisteren als er stroom opgezet wordt. Start niet meer.

Gaat rondje slopen worden heb ik de indruk. Ben er langzamerhand klaar mee. :mrgreen:
 #585  door Bart Jansema
 
epmans schreef:wellicht kan ik je helpen. --> pm
Met slopen of hem weer aan loop krijgen :D
 #648  door Scooby Doo
 
easy rider schreef:
Scooby Doo schreef::( Ik kan pm niet lezen :shock:
Dat klopt. Kijk even bij leden structuur en Wijzigen Geregistreerd lid naar Premium lid
Had ik gelezen, maar waarom kunnen andere leden mij dan PM sturen? Is beetje dubbelzinnig zo.
Is normaalgezien wel m'n bedoeling om binnenkort ook m'n status aan te passen 8-)
 #649  door easy rider
 
Scooby Doo schreef:...had ik gelezen, maar waarom kunnen andere leden mij dan PM sturen? Is beetje dubbelzinnig zo...
Helemaal gelijk. Dat is dus 1 van de zaken die we gaan meenemen in de volgende update. Dit nieuwe forum is nog kakel vers en de kinderziektes moeten er nog uit.