E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #13565  door Ruck
 
Je auto staat er netjes bij! Moie dat zwarte interieur.
En die rand op die velegen is ook niet normaal :lol: Mooi hoor!
 #13586  door Theo
 
Ik zou die 19 inch immi's even zonder banden laten balanceren en kijken of ze recht zijn. Dat hele grote spul is zo krom is mijn ervaring, het kan niks hebben.
 #13593  door easy rider
 
+1

Mijn Alpina's waren ook zo krom als een banaan. Ik heb ze toen zelf gericht op een joekel van een draaibank bij een klant van mij. Een pijp van een metertje of 3 een een goed meetklokje en een paar uur later was de boel weer recht. Je wil niet weten hoeveel beweging er in zo een velg zit, je moet hem namelijk door het moment heen zetten om de slingering er uit te drukken.
 #13647  door Jgpeggeman
 
Wat een ziek gave velgen! Ben heel benieuwd hoe dit onder de auto zal staan... 18" m-pars zijn al heerlijk, ben dus heel benieuwd naar dit. Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe zulke grote velgen rijden onder de e34. Ik heb namelijk het idee dat als je groter gaat als 17", je erg moet inleveren op driveability... ook dat je onderstel het veel zwaarder te verduren krijgt
 #13716  door I///M-fan
 
Zo'n koelkastje is helemaal te gék.
Wat kun je daar wenkbrouwen mee fronzen als je daar een koel blikje uithaalt in de zomer, gaaf.

Je bent goed bezig, ga zo door.
 #13756  door attetjapnurd
 
Bedankt voor de reacties allemaal!! altijd leuk om te lezen dat het werk gewaardeerd wordt ;))))))

Velgen zijn gelukkig al nagelopen en zijn recht :D

@Jgpeggeman ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het gaat staan, denk dat ik binnenkort een testfitje uitvoer wat betreft grootte van de velgen en comfort is eigenlijk heel goed te doen ik heb altijd aangehouden als bmw 17 inch origineel monteerd kan je altijd een maatje groter gaan en natuurlijk hoe groter je velg wordt hoe platter de band uiteindelijk. het onderstel heeft het wel wat zwaarder maar gelukkig is alles al vervangen en zit er natuurlijk een bilstein/eibach onderstel onder wat net wat meer kan hebben als origineel
 #13757  door Rik boellen
 
Echt heel tof die koelkast! Jammer dat het er niet voor een touring is
Ook de 19 m parallels zien er goed uit.

Ik heb nog een weitech verlagingsset liggen die ikzelf te laag vind.
 #13819  door epmans
 
Rik boellen schreef:Echt heel tof die koelkast! Jammer dat het er niet voor een touring is
Ook de 19 m parallels zien er goed uit.

Ik heb nog een weitech verlagingsset liggen die ikzelf te laag vind.
Wel hoor, in een grote middenarmsteun op het achterste deel vd middenconsole. Merk is meen ik Waeco.