E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #7970  door epmans
 
@coach. Klopt hoor. Ben ook naar diverse meetings geweest en vond de opkomst E34 dikwijls dun.
 #7972  door easy rider
 
Ik heb al onze leden een mail verzonden dat we op 4 Juli een meeting hebben. We zullen zien wat de opkomst gaat zijn.
 #7973  door ivo
 
Zoals het er nu naar uitziet kan ik ook even langsrijden, waarschijnlijk ben ik er niet vanaf het begin maar zo rond 13u.
 #7976  door DDT525
 
Klinkt heel erg leuk allemaal !!
Met een beetje mazzel ben ik er ook bij met de E34 Natuurlijk :D
 #7982  door andre
 
Leuk initatief hoor,

Ik heb het in mijn agenda gezet en neem die dag vrij.

misschien kunnen de experts eens kijken waarom mijn auto af en toe stottert
 #7991  door Theo
 
Ik ga uiteraard ook proberen effe langs te rijden, maar of dat gaat lukken weet ik pas in de dagen ervoor.

Mocht er vlak voor de meeting iets leuks kapot gaan aan mijn auto, dan bewaar ik dat voor de meeting :mrgreen:
 #8020  door Wessie
 
Weet niet of ik vrij ben moet ik ff kijken en als ik vrij ben vragen aan Theo of ik mee mag rijden hahaha :D :lol:
 #8076  door Icebrain
 
Ik ben er niet bij, dan geniet ik van de eerste dag van mijn vakantie
 #8086  door Coach
 
Ik heb trouwens wel een perfecte klus aan de E34 voor die dag: de centrale vergrendeling rechts moet gemaakt worden. Naar ik heb begrepen moeten er twee andere 'actuators' in. De vragen dus voor de meeting:
- heeft iemand twee goede
- kan iemand ze voor me inbouwen

Naar ik heb begrepen is het nogal een ingewikkeld klusje dat ik liever niet alleen hier voor de deur doe. Just in case...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11