E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #7876  door Vincent
 
Lijkt me een leuk plan. Ik ben er onder voorbehoud bij, maar helaas niet met de E34, maar met m'n "patatauto". Wel jammer, want de kachelunitwissel voor de E34 was wel een leuke klus geweest. Voor m'n boodschappenautootje heb ik vooralsnog geen eigen klusjes in gedachten.
Derhalve wil ik best hand- en spandiensten leveren aan de overige aanwezigen. Gezelligheid voor alles! :mrgreen:
 #7877  door Dimitri
 
Ik heb het in mijn agenda gezet. Ga proberen om er bij te zijn, lijkt me leuk. Heb sowieso nog wel wat klusjes aan de 525i. En wellicht wat mensen die de custom rvs uitlaat willen horen of zien.
 #7879  door Frank87
 
Ik wil graag 10 man zien die zeker kunnen. Dan wordt het sowieso leuk.

Agenda:
10:00 - 10:30 Voor de deur, kennismaking enz.
10:30 - 11:00 Automaat Easyrider uit elkaar halen (mits hij dit zelf prima vindt)
11:00 - 13:00 Werken aan onze eigen auto's, praten enz.
13:00 - 13:30 Middag pauze met lunch -> Gereedschapscontrole (is alles nog compleet)
13:30 - 17:00 Werken aan onze eigen auto's, praten enz.
17:00 - Afronding -> Gereedschapscontrole (is alles nog compleet)
17:30 --> Voor de liefhebber: lekker eten in het eetcafe in de buurt (goedkoop!)

Aanwezig:
Frank87
JerunK
JPeggeman

Onder Voorbehoud:
Dimitri
Vincent

We kunnen het beste zoveel mogelijk gereedschap zelf meenemen. Voor unieke zaken of passende doorslagen maken met spiebanen enz. kan een beroep op de werkplaats worden gedaan.


A.U.B. aangeven of je kunt komen, wat je wilt gaan doen en of je mee wilt eten in het eetcafe. Een hoofdgerecht is tussen de 9 en 20 euro. Ik raad de Laba-burger aan. Minder dan 10 euro, veel en lekker. Hoe meer meekomen, hoe meer ik kan gaan bedingen. Ze kennen me goed daar.

Afbeelding
 #7883  door easy rider
 
'K zal wel even een automaatbak meenemen om uit elkaar te halen.

Even wat sfeer beelden van Eetcafé / Partycentrum La Baraque.

Afbeelding

Afbeelding

Of kijk zelf even op de site

Dit eetcafé ligt recht tegenover de de plaats waar de meeting wordt gehouden.

Vervolgens ga ik alle leden even een mail sturen met de mededeling dat er op 4 juli aanstaande de eerst officiële E34Forum.nl meeting wordt gehouden.
 #7909  door Coach
 
Misschien is een airco inbouwen voor zo'n meeting een wat al te grote klus. Ik heb nog wel een klus voor mijn E30: aan de voorkant moet aan het onderstel het e.e.a. vervangen worden: draagarmen met rubbers, stuurkogels en het 'axiaal gewricht' (geen idee wat dat is). Zou dat ook tot de mogelijkheden behoren of is het echt beperkt tot E34. Dan neem ik die anders wel mee voor de show... :D
 #7912  door Frank87
 
Ik denk dat deze meet ook een soort oefening wordt, of we als forum een meet gewoon op touw krijgen.

Een E30 is wat mij betreft gewoon welkom. Het wordt wel lastig om de ondersteldelen op spanning te zetten. We zullen de auto dan met de hefttrucks ophijsen en op pallets moeten plaatsen. Assteunen is in dit geval niet gepast omdat je ophangingsdelen vast moet zetten met de wielen op de grond.
 #7918  door Coach
 
Dat maakt me op zich niet zo uit, maar is er dan wei iemand die weet wat ie doet? Ik wil natuurlijk graag meehelpen met m'n eigen auto, maar ik weet niet hoe ik moet sleutelen. Bij de garage beperkt het meesleutelen tot het 'domme' werk en het volgen van orders....
 #7920  door Speedy
 
ik zal eens kijken of ik deze datum kan. Ik zal als het lukt mijn uitlees spullen meenemen.
 #7968  door Coach
 
Het is toch wel bijzonder hoor; een meeting van E34 rijders. Ik bezoek regelmatig meetings omdat ik een aantal mensen van bmwfan ken, wat het dan wel weer leuk maakt. Maar ik ben heel vaak de enige met een E34. Volgens mij heb ik nog nooit iemand van dit of het oude E34 forum bij een meeting gezien! Bij Edje's meeting stond 1 E34 met een man op een tuinstoeltje die er niet vanaf kwam. Jullie zijn nerds!
 #7969  door Speedy
 
Ik heb vrij kunnen krijgen. ik ben er bij kom zelf wel met een e36. ik neem me uitlees spul mee.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11