E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #8257  door Speedy
 
Coach schreef:Ik heb trouwens wel een perfecte klus aan de E34 voor die dag: de centrale vergrendeling rechts moet gemaakt worden. Naar ik heb begrepen moeten er twee andere 'actuators' in. De vragen dus voor de meeting:
- heeft iemand twee goede
- kan iemand ze voor me inbouwen

Naar ik heb begrepen is het nogal een ingewikkeld klusje dat ik liever niet alleen hier voor de deur doe. Just in case...
Welk maand/bouwjaar is de wagen?
 #8381  door Dimitri
 
Ik ga er denk ik wel bij zijn!

Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen met het repareren van de draadboom van de achterklep. Ik ben nou eenmaal niet gezegend met een talent voor solderen of geduld. Een slechte combinatie bij electronicaproblemen.

Verder zit er wat speling op het stuurhuis, ik zou het wel leuk vinden een / enkele E34 experts ermee rijden en vertellen wat het zou kunnen zijn. Kan ik daar na de meeting mee verder gaan.

Ook werkt mijn voorste schuifdakpaneel niet goed. Hij gaat wel open en dicht maar trekt aan 1 kant scheef waardoor hij vastloopt. Het achterste paneel werkt wel goed.

De andere nodige kleine klusjes heb ik hopelijk voor de meeting al gedaan.
 #8397  door Speedy
 
Dimitri schreef:Ik ga er denk ik wel bij zijn!

Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen met het repareren van de draadboom van de achterklep. Ik ben nou eenmaal niet gezegend met een talent voor solderen of geduld. Een slechte combinatie bij electronicaproblemen.

Verder zit er wat speling op het stuurhuis, ik zou het wel leuk vinden een / enkele E34 experts ermee rijden en vertellen wat het zou kunnen zijn. Kan ik daar na de meeting mee verder gaan.

Ook werkt mijn voorste schuifdakpaneel niet goed. Hij gaat wel open en dicht maar trekt aan 1 kant scheef waardoor hij vastloopt. Het achterste paneel werkt wel goed.

De andere nodige kleine klusjes heb ik hopelijk voor de meeting al gedaan.
komt goed. heb er al diverse gedaan. En er zullen er vast wel meer zijn die er ervaring mee hebben.
 #8507  door I///M-fan
 
Omdat ik mijn wachtwoord niet meer exact weet ben ik een tijd lang niet meer ingelogd geweest, op de iMac log ik blijkbaar automatisch in.

Ik zou heel graag van de partij zijn omdat het sowieso gezellig zal worden!
Of me dat gaat lukken is nog maar de vraag omdat twee weken geleden een leiding is gesprongen van de niveau regeling.
Daar is dus niet meer mee te rijden omdat dit ook de olie is die de servo pomp voor he sturen gebruikt.
Nu staat de E34 al twee weken bij een garage maar er was gisteren nog niet aan de auto gesleuteld, geen tijd! Damn... :evil:
Ik kan de klus niet zelf klaren omdat je niet zomaar erbij komt, volgens mij moet dan de draagarm links achter er onder uit en wellicht ook de eind demper.

Ennieweej, zoals gezegd gaat het een gaaf dagje worden!
Op 17 08 2013 ben ik op uitnodiging van Gernant op een meeting via 5series.com afgegaan wat een héle leuke dag is geworden.
Lekker vrijblijvend, spontaan, kennismaken, kletsen en wat sturen, TOP!
Nu in plaats van sturen wat sleutelen.
Een paar pica's plaatsen helpt wellicht om nog een paar leden "te werven" voor dit prachtig initiatief van Matthijs.


Onderweg zomaar achter een Ford Thunderbird toegelaten op 01 01 1957:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Arjan's grote liefde:

Afbeelding
 #8510  door I///M-fan
 
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker eten hoort erbij:

Afbeelding

Thuis na 500.8 zeer aangename kilometers en een evenzo aangenaam verbruik bij niet al te suf rijgedrag:

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11