E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #546  door ivo
 
Welkom hier!

Enne je bent vergeten te zeggen dat je de E34 met de mooiste kleur hebt! Malachitgrün 8-)
 #563  door looney
 
Hoi Kevin,

Welkom. Leuk dat je er weer bij bent.
Veel plezier hier op het forum.
:mrgreen:
 #759  door kefke2001
 
Dank je wel jongens :)
Overmorgen ga ik om een finse bmw E39 520 i met koelproblemen.
Althans,dat zegt die man. Ik heb er maandag een testrit met gedaan en ik merk niks van koelproblemen.
Maar de groene gaat niet weg hoor.
Mijn vriendin heeft de E36 ikke dan de E34 en de E39 :twisted:
 #762  door Frank87
 
Mooie doorgemodde auto! Geen kritiek maar inderdaad is het jammer dat het een M20B20 is. Je zou eens kunnen kijken of je kunt upgraden naar een M50 blok.

De auto ziet er zo goed uit dat het ook een goede basis kan zijn voor een M50, 52, 54 combi blok. Zuigers en krukas van een M54B30.. blok van een M52B28 eerste generatie (milieu gezeik minimaliseren) kop met nokkenassen en wel of geen vanos naar keuze en dan electronica o.b.v. de M50. Dan heb je een van de betere E34's.

Kun je me vertellen hoe je die E38 / E39 automaathendelmod hebt uitgevoerd? Gewoon plaatje met bovenste deel van de hendel gemonteerd? Lampjesstekker was plug en play?
 #805  door kefke2001
 
Ik ben idd van plan om er een M50b25 in te plaatsen maar dan moet ik natuurlijk ook de automaat en de uitlaat er bij hebben.
Best is gewoon een donor aan te schaffen denk ik.
Die E38 handleplaat is uitgesneden en erin geklikt,voor de pook heb ik de stang wat ingekort en de bedrading was zeker niet passend hoor.
Ik heb de plus en min uitgezocht. en dan een verbindingsstuk gemaakt om de aanduiding te laten werken
meer uitleg vind je hier :)
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/495240