E34Forum.nl

 #4812  door Coach
 
Horen de spiegels van de E34 net zoals bij de E36 verwarmd te zijn?
 #4823  door Theo
 
Was een optie destijds. De mijne heeft het ook niet en dat is een gemis als je dat eenmaal gewend bent.
 #4824  door Coach
 
Oke, dan bouw ik dat toch zelf ff in.
 #4862  door danny-ex-touringE34
 
Eén keer per 'zoveel' tijd poets ik ze even met Rain-ex. Werkt goed. Zelfs bevroren druppels gaan er makkelijk af. Maar verwarmde spiegels is wel een leuke optie. Werkt dat systeem automatisch bij een bepaalde temperatuur of staat de verwarming altijd aan? Groeten, Danny
 #4863  door Theo
 
Staat altijd aan volgens mij.

En als je een setje verwarmde spiegels in de kleur van je auto kan vinden is het alleen een kwestie van aanstekkeren en vastschroeven, appeltje eitje.

Ik ben echter nog nooit Lazurblauwe tegen gekomen...
 #4873  door ivo
 
Die verwarming staat altijd aan, is ook vaak de hoofdreden dat de verwarming ermee kapt na een aantal jaar.
Die FL spiegels zitten ook de E36, dat vergroot misschien je zoektocht.
 #4874  door Bart Jansema
 
Theo schreef:Staat altijd aan volgens mij.

En als je een setje verwarmde spiegels in de kleur van je auto kan vinden is het alleen een kwestie van aanstekkeren en vastschroeven, appeltje eitje.

Ik ben echter nog nooit Lazurblauwe tegen gekomen...
Inderdaad staan altijd aan best wel een stom systeem terwijl ze zo de temperatuurmeter hadden kunnen gebruiken dat ze onder een bepaalde temperatuur aan gaan. Bij de z3 staan ze ook altijd aan....
 #4880  door Theo
 
Coach schreef:Oxfordgrüne wel, Theo?
Helaas...

Ik heb wel Oxford Grune liggen maar zonder verwarming.
 #4881  door Cees
 
Bart Jansema schreef:
Inderdaad staan altijd aan best wel een stom systeem terwijl ze zo de temperatuurmeter hadden kunnen gebruiken....
zo stom is dat niet hoor
is tog erg lekker in de lente en zomer en herfst als er dauw op zit
en ook in de flinke regenbuitjes kan de verwarming tog wel een better zicht veroorzaken in de spiegels