E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #5304  door Jgpeggeman
 
Ik denk dat de computer meer stroom krijgt, waardoor deze beter gaat werken, en beseft dat je stationair toerental lager hoort ;)

nee serieus, omdat je dynamo waarschijnlijk zwaarder loopt (meer vermogen vraagt) zal je motor ook zwaarder lopen.
 #5316  door Theo
 
Ik kijk het even een tijdje aan.

Mijn oude kapotte dynamo leg ik gewoon op de plank, mocht het alsnog gaan irriteren of problemen geven, dan kan ik daar wat mee rommelen. Misschien is het overzetten van de oude grotere poelie wel de remedie.
 #5324  door Gert
 
Tsja, loopt ze nu echt lager in toeren of lijkt het maar zo? En als je haar in de toerenbegrenzer trapt, is dat wel hetzelfde niveau op de klok? Of is dat ook lager?

Normaal gesproken zou de stationairklep het stationair toerental moeten stabiliseren op het aantal omwentelingen opgegeven door de computer. Ongeacht of er een zware of lichte dynamo mee zou draaien, of een airco of weet ik veel.
 #5456  door Theo
 
Ik doe de laatste tijd wedstrijdje met mijn vriendin in de aanschaf van nieuwe stappers. We zijn allebei genetisch belast met de eigenschap dat we soms iets gewoon moeten hebben, klaar uit.

Zo ook deze keer...

Ik heb van Frank87 een setje 16 inch styling 8 velgen overgenomen (of eigenlijk geruild, maar goed) van een E31 8-serie. Onder die auto komen ze nooit echt tot hun recht, maar onder een E34 des te meer. De breedte is 7,5J en de ET waarde is 15 en in dat laatste getal zit 'm de kneep, dat zie je niet vaak in de BMW wereld. De velgen komen dus ten opzichte van een andere willekeurige kruisspaak een fractie verder naar buiten en dat staat lekker dik.

Ik zou zeggen, kijk en oordeel weer zelf, ik ben er weer blij mee. Voor even dan hè, je kent me 8-)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Theo op 26 sep 2017, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
 #5458  door Alpinab10
 
Nice
 #5464  door Bart Jansema
 
Staat hem veel beter!
 #5479  door Bloempie
 
Netjes!
 #5515  door Icebrain
 
Je hebt smaak, dat mag ook eens gezegd worden..................... :mrgreen:
 #5516  door Theo
 
Icebrain Hans, je kan ze van me overnemen voor een tientje.

Maar er bestaat wel een hele kleine kans dat ik mijn afspraak vergeet, hou daar dus alvast een beetje rekening mee :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 54