Ik heb weinig ervaring met een sper diff, maar als je de automaat in P zet dan kan ik, als allebei de wielen los van de grond zijn, alleen met veel kracht het wiel draaien. Klopt dit? Automaat in neutraal dan kan ik hem gemakkelijk ronddraaien.
ivo schreef:In P zit er een blokkering/rem op.die blokkering/rem zit toch in de bak neem ik aan en niet in het diff?
Jgpeggeman schreef:Die zit in de bak ja.ivo schreef:In P zit er een blokkering/rem op.die blokkering/rem zit toch in de bak neem ik aan en niet in het diff?
bmw4love schreef:Bedankt voor de reacties.Vraag me af wat voor APK keur meester dat dan is.
Ik wist al dat het een sper was maar niet dat hij bijna niet te draaien was als hij in zijn P staat.
Kreeg namelijk de opmerking bij APK dat hij zwaar draait.
ivo schreef:Jgpeggeman schreef:Die zit in de bak ja.ivo schreef:In P zit er een blokkering/rem op.die blokkering/rem zit toch in de bak neem ik aan en niet in het diff?
Nog beter is gewoon een grote vlakte zoeken of grasveld en dan raggen maar. Kun je meteen testen of ie een sper heeft, moet met een 540 niet zo'n probleem zijn.
Krijg je zoiets, let niet op die andere motorkap trouwens, deze heeft ook RWD...