Na weer een avond martelen eindelijk gefixt.
Stuur recht nu.
Spiegelstekker was al gaar en nu helemaal overleden. Ik had eerst nog een poging gedaan om het ding provisorisch te fixen, dat werkte. Totdat de deurkaart er weer opzat. Weer dood.
Dus uit elkaar, weer gangbaar maken, kaart erop, alleen omhoog en naar links... zucht.
Weer uit elkaar stekker ertussen uit en een eigen stekker gemaakt. Klaar! Kaart erop. Stekker van de spiegelverstelling achter de kaart en onvindbaar door het kleine gaatje. Kaart er weer af. Stekker goed gelegd, kaart erop, pin van slot vergeten door kaart te steken... manmanmanman. Kaart er weer af, overal aan gedacht en nu is het klaar...pfff.
Carb balancer weer aangesloten. De eerste keer had ik uit het blote hoofd de bypass schroeven eerst dicht gedraaid, toen twee volle slagen open en daarna synchroniseren. Liep niet lekker, pakte te veel lucht, stationair te hoog en afremmen op de motor niet lekker.
Aldus even wat rond gelezen en de bypass schroeven een halve slag open gedraaid, synchroon gesteld. Liep meteen een stuk beter, maar wel een hele lage stationairloop. Ik had verwacht dat de stationairklep dat op zou vangen, maar blijkbaar niet dus.
Weer de bypass schroeven dicht gedraaid en nu 1 slag open, synchroniseren en testen en nu is het spot on! Ik had nooit in de gaten gehad dat dit zo akelig precies kwam.
Afijn, de auto even schoongemaakt van binnen, rondje geblazen en even over de 365.000 km gedrukt en weer klaar. Op naar de volgende klus.