E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #2806  door Dick
 
Nadat ik de 540i Touring "gered" had van een wisse dood ben ik de auto steeds meer gaan waarderen als een echt M5 alternatief. Natuurlijk heeft ie niet de bums die de M5 wel heeft, maar door het gelijk hoge koppel bij een aanzienlijk lager toerental trekt ie toch lekker door. De Touring gaat dus heel mild omgebouwd worden.
Ik had 'm bij reanimatie al voorzien van Bilstein dempers, Powerflex rubbers rondom en 750i remmen, maar we gaan weer een stapje verder. Originele grijze sportstoelen zijn er afgelopen weekend in gegaan. Vandaag begonnen aan een echte rem upgrade en gelijk andere velgen.
Tja, en nu wilde ik een foto vanaf mijn computer uploaden maar dat schijnt niet te gaan?
 #2812  door Jgpeggeman
 
Ik ben benieuwd! Alleen een touring als trackday auto snap ik nog steeds niet.... Net als die 535i touring die helemaal circuit klaar was (de 'verhuiswagen')

Ben benieuwd naar de foto's...
 #2818  door Dick
 
Waarom een Touring? Omdat ik geen andere heb. Simpel.
 #2820  door easy rider
 
Leuk project. Maar was er al niet eens een track Touring gebouwd in het verleden?
Dick schreef:...Tja, en nu wilde ik een foto vanaf mijn computer uploaden maar dat schijnt niet te gaan?
Dat klopt. Lees hier even voor de details.
 #2821  door Jgpeggeman
 
Dick schreef:Waarom een Touring? Omdat ik geen andere heb. Simpel.
Duidelijk, simpel en dan toch logisch.... :D
 #2828  door Theo
 
Mooi project, ik hou van dit soort fratsen.
 #2847  door ivo
 
Das die grijze touring toch?? Die gaat in ieder geval goed en makkelijk dwars :D
 #2908  door easy rider
 
Een Touring heeft wel een betere gewicht verdeling dan een Sedan waardoor de Touring minder onderstuur heeft.
 #2977  door Bart Jansema
 
easy rider schreef:Een Touring heeft wel een betere gewicht verdeling dan een Sedan waardoor de Touring minder onderstuur heeft.
Volgens mij is sedan en touring beide 50/50!
 #12482  door Dick
 
Ook hier zijn wat zaken veranderd in het afgelopen jaar. Er zitten nu M5 bumpers op, Mov'it remmen voor en achter en 18" Braid velgen.