E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #2623  door Theo
 
Dick schreef:Wacht ff Theo, je bedoelde die zwarte 6-gang?
Klopt inderdaad, die 3.8 met zesbak. Dat was wel een 'leukertje' zullen we maar zeggen 8-)
 #2627  door Cees
 
welkom hier
 #2676  door Markus
 
hallo Dick, ook welkom hier. Ik heb 2 jaar geleden EDC schokbrekers achter voor M5 bij je gekocht. Houden zich tot nu toe (ca. 6000 km) zeer goed. Markus.
 #2690  door Speedy
 
Welkom Dick.

Je bent wel eens bij mij in delft geweest toch. Meen deurpanelen en handbediende raam mechanieken?
 #2760  door DDT525
 
Welkom Dick
 #2768  door Dick
 
Speedy schreef:Welkom Dick.

Je bent wel eens bij mij in delft geweest toch. Meen deurpanelen en handbediende raam mechanieken?
Dat klopt Speedy. Is alweer even geleden.
 #2769  door Dick
 
Markus schreef:hallo Dick, ook welkom hier. Ik heb 2 jaar geleden EDC schokbrekers achter voor M5 bij je gekocht. Houden zich tot nu toe (ca. 6000 km) zeer goed. Markus.
Is dat alweer 2 jaar geleden? Tijd gaat hard, we zijn zo oud...
 #12475  door Dick
 
We zijn ondertussen ruim een jaar verder en er heeft een wisseling in het wagenpark plaats gevonden.

De 525iA is verkocht. Zag dat ie nu in Uden te koop staat voor een stevig bedrag, maar de auto verkeerde dan ook in super goede staat dus dat verbaasd me niet.

De 530iA van mijn vrouw is weer op de weg. Na een schoring van bijna 3 jaar mag ze weer met de V8 snorren en ze is er ziels gelukkig mee.

Zelf heb ik sinds enkele weken een 525tdsA Touring. Mijn eerste E34 diesel en ik moet eerlijk zeggen dat het me niet tegenvalt. Ik heb 'm om kilometers te maken en dat doet ie tot dusver prima. Verbruik nu 1L op 13.7km. Valt me alleszins mee.

Voor het werk heb ik nu een MB ML.
 #12476  door Icebrain
 
Dick schreef:We zijn ondertussen ruim een jaar verder en er heeft een wisseling in het wagenpark plaats gevonden.

De 525iA is verkocht. Zag dat ie nu in Uden te koop staat voor een stevig bedrag, maar de auto verkeerde dan ook in super goede staat dus dat verbaasd me niet.

De 530iA van mijn vrouw is weer op de weg. Na een schoring van bijna 3 jaar mag ze weer met de V8 snorren en ze is er ziels gelukkig mee.

Zelf heb ik sinds enkele weken een 525tdsA Touring. Mijn eerste E34 diesel en ik moet eerlijk zeggen dat het me niet tegenvalt. Ik heb 'm om kilometers te maken en dat doet ie tot dusver prima. Verbruik nu 1L op 13.7km. Valt me alleszins mee.

Voor het werk heb ik nu een MB ML.


WelkomDick, ga eens kijken waar in Uden, heb de mijne 3 jaar geleden zelf uit Uden gehaald
 #12477  door Machiel
 
Grappig, de mijne komt ook al uit Uden. Maar toeval is logisch, zeggen sommigen.