E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #3178  door Mr Floppy
 
Ja dan zul je een stuk sneller onderweg zijn .
Als ik de touring met de M5 vergelijk , van de motor afgezien dan .
Is de M stukken stijver in de karosserie en reageerd veel strakker en fijner .
De touring is voor mij een echte cruiser , lekker relaxed wat rijden en gewoon mooi zijn :D
 #3180  door Koen
 
Ja, daar is het ding perfect voor. En eigenlijk rijd ik ook 95% van de tijd zodanig dat ik inderdaad beter een cruiser dan een scheurbak kan hebben. En met achterwielaandrijving rijdt het sowieso al beter dan veel andere auto's... Dus eigenlijk het is wel prima zo :D
 #3195  door Theo
 
Ik ben ooit met een E34 M5 naar de Nordschleife geweest en daar merk je ineens dat die auto daarvoor gemaakt is, alles valt dan op zijn echt plek.

Op weg naar de Ring viel het comfort ons tegen van de M5. Het stugge onderstel, de brede rumourige platte banden, het mechanische motorgeluid met relatief veel toeren, het viel ons allemaal tegen in vergelijk met de 525i comfortcruiser die we gewend waren. Maar als de slagboom open gaat en je kan 10 minuten tussen de 4 en 7000 toeren rijden, keihard remmen en haarscherp sturen dan vergeet je direct het gemis aan comfort van de heen- en terugreis.

Echt een ervaring mensen, gewoon andere koek 8-)
 #3199  door Koen
 
Ooit wil ik een E34 M5 aanschaffen :) Wanneer dat financieel aan de orde is, is een andere vraag :P
 #3202  door Koen
 
Ik heb er nog eentje gevonden 8-)

Afbeelding
 #3203  door I///M-fan
 
Vette foto zo voor die platte kevers..... :lol:
Je kunt op de foto aardig een gedeelte van het enorme hoogteverschil zien van de ring.
 #3208  door Koen
 
Ja, ook dat is veel extremer dan in Gran Turismo 5 :lol:
 #3215  door Theo
 
Tering zeg, dat is een vette foto, linker voorwiel komt bijna los 8-)

De hoogteverschillen maken van de Ring een achtbaan die zijn gelijke niet kent. Op een paar punten kun je volgas 'downhill' waardoor je auto er gevoelsmatig 100 PK bij krijgt om daarna met een heerlijke maagomdraaiing weer de heuvel op te gaan. Waanzinnig en met niks te vergelijken qua autorijden.

Ik krijg weer helemaal zin om om te zakken naar het zuiden...
 #3216  door Theo
 
TomTom op het raam zorgt voor meer inzicht in wat er na de bulten komt 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #3238  door easy rider
 
Das wel ff een idee met die tom tom zeg, geweldig.