E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #2261  door Koen
 
Nou, dit is dus mijn auto... Juni jongstleden aangeschaft (foto's van toen zijn hier, het een en ander aan gedaan (tot nu toe: draagarmen, veren en schokdempers voor, elektrische fan, RVS uitlaat op maat):

Afbeelding

Afbeelding

De deuren zijn wat roestig en de kofferklep heeft een paar deukjes, dus toen er op marktplaats nog een Orientblau exemplaar voorbij kwam kon ik natuurlijk niet stil blijven zitten... Sinds vandaag is er dus een broertje bij om wat fris plaatwerk van af te halen :) Verder zit er airconditioning op, die mijn auto mist, dus als het niet heel veel gedonder is ga ik die ook overzetten. :P

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Koen op 03 nov 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 #2262  door Frank87
 
Zitten er elektrisch verstelbare koplampen op? Zo ja, heb ik hier wel belang bij. Een van mijn koplampen zit los.

Verder help ik je graag de hele auto te demonteren. Nog nooit gedaan en lijkt me erg leuk.
 #2264  door Koen
 
Volgens mij wel. De volgende keer dat ik er ben zal ik eens inventariseren wat er allemaal op zit en eventueel verkocht kan worden. Hulp tegen onderdelen ruilen is sowieso mogelijk ;)
 #2276  door Jgpeggeman
 
Wat voor interieur zit er in?

Zoek nog een zwart setje deurpanelen met houtinleg... En als het kan de variant met elektrische ramen achter...
 #2280  door Koen
 
Er zit een grijs stoffen interieur in—de variant met elektrische ramen achter. Ik heb niet bijzonder op de deurpanelen gelet maar zal er wat foto's van maken.
 #3081  door Koen
 
Afgelopen zaterdag op de Nordschleife geweest 8-)

Eerste actiefoto (meer volgen):

Afbeelding

En de trofee:

Afbeelding


En nog wat foto's van de uitlaat van RVS-uitlaat.nl (die had ik nog beloofd):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Y-stuk van 2x1.75" naar 1x2.5", racekat (200 cells), Simons middendemper, Simons einddemper en dan weer een Y-stuk naar 2x1.75" zodat het er aan de achterkant precies uitziet als standaard ;)
 #3084  door easy rider
 
Zeer netjes die uitlaat, die heb je voor het leven.
 #3086  door Koen
 
Ja, daar ben ik ook erg tevreden mee. Hij klinkt ook fijn trouwens :)
 #3088  door ivo
 
Je moet alleen de schoepen van de turbine's nog even de goede kant op monteren... :D
 #3089  door Theo
 
Koen schreef:Afgelopen zaterdag op de Nordschleife geweest 8-)

Eerste actiefoto (meer volgen):

Afbeelding
Geweldige foto zeg.