E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #3119  door Koen
 
Hier is de rest :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #3120  door Koen
 
ivo schreef:Je moet alleen de schoepen van de turbine's nog even de goede kant op monteren... :D
On it ;)

Ik heb ze er nu af gehaald omdat ze rammelden en er twee afgebladderde exemplaren bij zijn. Wanneer ze opnieuw gecoat of gelakt zijn gaan ze er weer op (en dan in de juiste richting).
 #3127  door Theo
 
Koen schreef:
Afbeelding
Zo zie ik het graag, top!

Wegwezen met die kappen.
 #3129  door Theo
 
En wat is het toch verdomd gaaf dat er altijd wel wat foto's te vinden zijn als je op de Ring bent geweest.

Ik word daar altijd héél gelukkig van 8-)
 #3157  door Koen
 
Ja, perfect hè! Volgend jaar hoop ik er met een kaalgetrokken E30 heen te kunnen :)
 #3159  door Theo
 
Een kale E30, dan mag je de heen en terugreis wel oordoppen in, zou mijn ding niet zijn.

Maar hoe dan ook, plezier heb je er altijd, maakt geen fluit uit met wat voor auto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #3171  door Koen
 
Gaaf! En ook op een rustig moment, zo te zien :)
Theo schreef:Een kale E30, dan mag je de heen en terugreis wel oordoppen in, zou mijn ding niet zijn.
Sterker nog, een kale E30 met een zo goed als lege uitlaat :mrgreen:
 #3175  door Mr Floppy
 
Is altijd dolle pret om over de Nordschleife te rijden , maakt niet uit met wat voor auto .
Met de touring heb ik dat ook een keer gedaan , maar die is daar niks voor te zwaar , en door het schuifdak een pakje boter in de bochten .
Plus automaat is dat niet wat ik graag wilde toen hahaha .
 #3177  door Koen
 
Precies ja :mrgreen: Eerder had ik niet het idee dat de touring nou zo vreselijk slecht stuurde of zo, maar op de Nordschleife merk je wel dat het ding gewoon te lomp is.

Ik ben ervan overtuigd dat het met de E30 een stuk beter zal gaan. ;)