E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #2928  door Theo
 
Jgpeggeman schreef:;)

Heb het uitgezocht... Gaat om een modificatie die oorspronkelijk €3600,- kostte bij BMW individual!
Vanmorgen / middag het lichtgrijze sportinterieur gewisseld met het interieur wat in mijn ogen in deze auto hoort, zwart comfort-spul.

En bovenstaande bekende medeforummer is nu onderweg naar huis met mijn interieur in de zijne en heeft bij ieder stopmoment de kans gegrepen om mij te Appen over hoe blij hij is met het spul. Ik zeg: 'wederzijds Gernant' 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Theo op 25 okt 2014, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 #2929  door Theo
 
Heerlijk comfortabel...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #2930  door Jgpeggeman
 
Theo schreef: En bovenstaande bekende medeforummer is nu onderweg naar huis met mijn interieur in de zijne en heeft bij ieder stopmoment de kans gegrepen om mij te Appen over hoe blij hij is met het spul. Ik zeg: 'wederzijds Gernant' 8-)
de bovenstaande blije forummer is met een big smile thuis gekomen! Zal zo eens ff een topicupdate doen in mijn eigen topic!

Theo, het was erg leuk! En ik ben blij dat jij blij bent met je mooie comfort memory interieur
 #3072  door Theo
 
Zojuist even een vers APK-tje erop getikt, met lof van de keurmeester, hij vond het een keurig ding.

De Styling 48's gewisseld voor lekkere anonieme Styling 2 velgen met winterbandjes ---> et voila klaar voor een horrorwinter.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #3073  door epmans
 
keurig Theo!
 #3078  door ivo
 
Mooi man! Alleen ff je kentekenplaat rechtzetten, als ik dat tenminste goed zie... ;)
 #3080  door Theo
 
Ben ik toevallig vanmiddag toevallig mee bezig geweest, hij zit nu ècht zo goed als recht.

Dit is eigenlijk zorgwekkender...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #3602  door Theo
 
En aan alles komt weer een eind...

Ik heb de auto gisteren verkocht aan een liefhebber via de E30fansite. De betreffende meneer heeft een bijzonder frisse E30 die de stalling in moet aankomende winter. Hij gaat het gebruiken als winterauto.
 #3605  door epmans
 
wil je t sper verkopen of voor eigen gebruik?
 #3606  door Theo
 
Sper zit al onder een E30