E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #2161  door Alex Kroeze
 
Theo.

Tot nu toe dus geen verkeerde aankoop.Het lichte interieur vindt ik ook wel wat hebben.Dat er geen paneel zonder onvolkomenheden aan zit is vervelend maar dat is op die leeftijd ook niet zo vreemd.Veel plezier er mee in ieder geval ;)

Alex
 #2173  door Jgpeggeman
 
theo.... mocht je dat interieur willen ruilen voor een zwart elektrisch interieur met memory...

... dan weet je me te vinden
 #2176  door Koen
 
Theo schreef:Centreerringen aanwezig, dat was vraag één aan Willem toen ik de E39 velgen zag.

Maar ik heb genoeg E28 en E34 achtergrond om zonder twijfel de draagamrubbers aan te wijzen als schuldigen in dit verhaal, zonder twijfel.
Dat heb ik zelf ook ervaren... Gewoon even door de zure appel heen bijten en je bent weer het heertje :)

Die E39-velgen vind ik persoonlijk overigens niet staan bij een E34. Ga je daar wat aan doen of laat je het zo?
 #2178  door Vincent
 
Wat een heerlijke ervaring Theo! Leuk om te lezen en het is een erg net exemplaar. Veel plezier ermee en keep us posted :mrgreen:
 #2186  door Theo
 
Jgpeggeman schreef:theo.... mocht je dat interieur willen ruilen voor een zwart elektrisch interieur met memory...

... dan weet je me te vinden
Dat is een goed plan Gernant, daar heb ik wel oren naar, zeker als het om nomale comfortstoelen gaan in plaats van sportspul. Maar voor je jezelf helemaal gek maakt, er zit wel een verhaaltje aan het interieur.

Het interieur komt uit een Engelse auto, de bijrijdersstoel is beduidend minder dan de bestuurdersstoel. De bijrijdersstoel is handbediend, de bestuurdersstoel is wel electrisch en werkt ook gewoon zoals het hoort. Stoelverwarming heb ik nog niet getest, zit er wel op. Maar je zou het eerst even moeten zien voor je de knoop doorhakt.

Mijn deurpanelen hebben hout, het hout van jouw panelen moet wel weer matchen met mijn dashboard en andersom uiteraard.

PB maar bij interesse.
 #2222  door Theo
 
^ is ook zo, maar ik vind het tegenwoordig allemaal al gauw een gedoe, ben van de patatgeneratie hè.
 #2242  door Theo
 
Koen schreef:
Die E39-velgen vind ik persoonlijk overigens niet staan bij een E34. Ga je daar wat aan doen of laat je het zo?
Ik vind ze wel leuk, ze blijven er voorlopig op dus.
 #2291  door Theo
 
Update:

- Nieuw gebruikt achterlichtje gemonteerd
- Stappenmotor en gasklephuis schoongemaakt, loopt stationair nu echt snaarstrak
- Paar verlichtingsstoringen min of meer opgelost
- Door 20 keer op de schakelaar te drukken het dubbele schuifdak gerepareerd, werkt weer super, gave optie

To do:

- Draagarmrubbers
- APK
- Euh...geen idee eigenlijk, maar ik verzin nog wel wat.

Een plaatje is het niet en wordt het ook niet en hij trilt nog wat bij de 90, maar sodemieter, wat rijdt dat ding goed zeg!