E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #28529  door Evert
 
Hoi,

Ik ben Evert, woonachtig in België nabij Kortrijk. Ik heb al meerdere bmw’s gehad. Wel vooral als 2e auto. Ik heb enkele maanden geleden een e34 van bouwjaar 12/1990 gekocht. Het is 520i sedan in granitsilber
Opties waren:
- automaat
- hoofdsteunen achter
- mistlampen voor.

Helaas maar kort van genoten. Hij start niet meer.
Hierover stel ik even een vraag in het juiste subforum.
Ik hoop dat ik hem snel aan de praat krijg want ik moet nu fietsen naar het werk :lol:
 #28538  door epmans
 
nou dat is een slechte start met je 'nieuwe' auto. Ik hoop voor je dat je het snel opgelost gaat krijgen.

en ondanks deze slechte start gun ik je alvast veel plezier met je E34.
 #28540  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Evert. Vervelend zo'n storing. De motor draait wel rond, maar slaat niet aan. Welke contrôles heb je al uitgevoerd? Dus: is er vonk, krijgt hij benzine? De accu heeft genoeg capaciteit? Groeten, danny
 #28563  door Evert
 
Hallo allemaal.


Even een update:
De wagen start en rijd heel soepel. Tot nu toe 1 ritje mee gedaan: heen en terug naar de keuring. De wagen heeft in het verleden een ongeval gehad, wat ook geregistreerd staat, waardoor de auto blijkbaar een speciale keuring moet ondergaan: het chassis moet worden uitgemeten :shock:.
Bovendien duurt het lang om zo’n afspraak vast te leggen. Ondertussen ben ik alweer een maand aan het wachten op die keuring maar volgende week woensdag is het zover.
De wagen is intussen uitgelijnd (wielen stonden effectief niet gelijk, links stond teveel naar achteren).
Als mijn tellerbak het min of meer doet zal ie er nu wel doorkomen.
 #28575  door Evert
 
Hoi allen, even een update:

De e34 is sinds vrijdag, na de 4e poging, gekeurd.
De problemen waar ik eerder nog voor afgekeurd werd:
- nieuwe kilometerteller had geen attest
- toeter werkte niet meer (opeens)
- roestgat in dorpel (was helaas heel erg goed geplamuurd)
- bandentype was H maar moest V zijn :evil:

Heel erg frustrerend dit soort problemen. Maar goed hopelijk het begin van een goed periode nu, rijden met dat ding!!
 #28578  door Brunoe34
 
Hallo Evert,

Top. Nog een E34 in de streek. Als je regelmatig in Kortrijk rijdt dan kan je mijn dochter wel eens tegenkomen met haar granitsilber 518i. Zij pendelt regelmatig tussen Izegem en Kortrijk (Vives).

Veel plezier met de jouwe !

Groeten,

Bruno
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.