E34Forum.nl

 #28320  door epmans
 
ik heb de auto van jos pleizier overgenomen. daar zit heel veel werk aan om weer goed en netjes te krijgen, dus ik doe m in onderdelen.

Er staat 1 optie in de vin-lijst en dat is een alarm.

En zoals dat meestal zo gaat, ik heb vooral geen haast en het demonteren begint met interieur en dergelijke want ik heb járen geduld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28321  door epmans
 
Het Mtech stuur is NIET meer beschikbaar!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28322  door Theo
 
Leuk om deze auto voorbij te zien komen, de keuze om hem te demonteren lijkt mij ook de juiste, sorry Jos...

Jos heeft ooit bij mij de 'modulekast' die onder de achterbank zit uit een sloper meegenomen, die was bij deze auto gesmolten door kortsluiting. Ik was er van overtuigd dat hij aan een mission impossible begon, maar het was hem wel gelukt. Je zou voor de gein eens moeten kijken hoe mégaveel werk het is om zo'n kast opnieuw in een E34 te solderen, er gaan ongeveer 1 miljoen draden naartoe.

Epmans gaat het wonder nog wel aanschouwen onder de achterbank, ik vond het een prestatie van formaat.
 #28339  door epmans
 
nou theo dan zal deze reactie van mij je danig tegen vallen!!!

de gesmolten rommel ligt er nog in, diverse elektrische dingen die dus niet werken. ik maak nog wel een keer een foto. De verplichte elementen werken uiteraard wel zodat een apk geen probleem was. Oa centr portiervergrendeling en elektr raambediening.
Overigens had Jos dit er bij gezegd toen ik bij hem was.
 #28358  door Theo
 
Het uiteindelijk resultaat heb ik nooit gezien, wel de foto's van de zooi vlak na de brand en dat was pure horror. Ik had in ieder geval direct de handdoek in de ring gegooid en de auto afgeschreven. Jos, heeft er dus nog een tijdje plezier van gehad na de reparatie, iets wat ik zeker niet had verwacht.

Anyway, het leek me mede door deze narigheid ook de beste keus om hem uit elkaar te pulken, daar worden weer een hoop mensen blij van.