E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #1796  door Bmtastic
 
Spullen die haast niet meer te vinden zijn voor mn m5 vind ik daar . Ideaal Top dus.
Meningen verschillen nu eenmaal .

;)

Steve
 #1853  door Koen
 
Het is wel een optie als je het elders niet kan vinden, maar ik zou voordat je er iets aanschaft altijd in Duitsland kijken zoals Martijn zegt. Doorgaans is dat inderdaad veel goedkoper.
 #1993  door Bmtastic
 
Op deze site vind ik zomaar even een uiterst zeldzame in goede staat vitessenbak
6 - bak M5 3.8
5 - bak M5 3.6

;)
 #2002  door Theo
 
Bmtastic schreef:Op deze site vind ik zomaar even een uiterst zeldzame in goede staat vitessenbak
6 - bak M5 3.8
5 - bak M5 3.6
En de prijzen ervan?
 #2016  door Frank87
 
Ik weet niet wat ik van Schmiedmann moet denken. Ik heb al meerdere keren onderdeelnummers door de website gehaald voor een prijs. Dan een dealer gebeld en kom er achter dat de dealerprijs ongeveer hetzelfde is.

Juist vandaag bestelde ik de carterontluchtingsunit die achter op het M60 blok zit. Kost bij de dealer 3x,xx euro ex.. Bij Schmiedmann... 3x,xx euro ex... Wie willen ze nou voor de gek houden?

Schmiedmann heeft volgens mij gewoon een deal met BMW dat ze een goede standaardkorting hebben. Ze pakken dan gewoon een dealer achtige marge. Waarschijnlijk kopen ze ook failliete dealers op of restpartijen van dealers die oude voorraad dumpen.

Bel dus echt met een dealer voordat je wat besteld bij Schmiedmann. Je hebt bij een dealer zelfs garantie op onderdelen. Als jij een raamlijstje besteld en dit gaat binnen een jaar verweren, krijg je gewoon een nieuwe. Dit is in het verleden al eens voorgekomen bij een bekende van me met een E38.

Ik gebruik Schmiedmann nu als een snelle prijs actualiseerder. Pak een lijst nummers uit Realoem, haal ze door schmiedmann heen en beschouw dat dan als de kostenpost. En bestellen? Tot nu toe was de dealer nooit duurder.. Morgen weer langs de Breeman in Gouda.