P.K. schreef: ↑15 mei 2020, 21:13
Van 't weekend er maar eens op zetten en hopen dat het probleem opgelost is
Dat weekend werd afgelopen weekend pas. Ik heb ook gewoon een hekel aan geknoei met remvloeistof en ontluchten.
De daily driver ter (tijdelijke) vervanging van de E34 is er ook.
Uiteraard is het een E39 geworden. Wilde ook wel eens een zescilinder met handbak, dus het is een 523i geworden. Uiteraard een bedenkelijk exemplaar wat ik weer enigsinds tot leven heb gewekt. Zaten lelijke standaard 15 inch velgen onder, was behoorlijk vies en bij de testrit na 2 straten meteen omgekeerd om er eerst 2,5 liter olie bij te laten gieten.. Maar goed, ik ben zelf niet onhandig dus ik zag gelijk dat de kleppendekselpakking waarschijnlijk al een eewigheid lekte.
Verder nokkenassensor vervangen + vervangende radiateur, nieuwe kleppendeksel pakking en nu gaat hij weer als de brandweer.
Voordat het een E39 topic wordt sluit ik voorlopig af met een leuke foto van de bolide.
Afgelopen weekend dus besloten de pomp om te wisselen en te ontluchten.
Gelukkig kan dat nu in de nieuwe werkplaats. Er is eigenlijk maar plek voor 1 auto (momenteel in beslag genomen door een E39 met lekke koppakking) maar als je de auto weer naar buiten krijgt kan ie ook in t pad staan.
Helaas heeft dit 0 resultaat gebracht, dus ben inmiddels een beetje moedeloos. Via het werk gevraagd maar die weten het zo op afstand ook niet.
Eigenlijk moet ie gewoon ff bij een BMW specialist langs denk ik.