E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #24262  door BosBMW
 
Hallo Allemaal,

Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Ralph en 44 lentes jong. En een groot fan van BMW's. Vooral de oudere BMW's zoals E12 E28 E24 de welbekende Sharknose. Ben ook in het gelukkige bezit van een E39 520i touring Oxford green. Maar deze fijne wagen ga ik vervangen voor waarschijnlijk een je raad het nooit.... een E34. Ik heb er één op het oog via een kennis een 540i touring Indiviual, Madeira voilett metallic 302 Fueller Schwarz . Het is niet dat ik de E39 zat ben, maar het is niet het juiste trekpaard. Ik was dringend opzoek naar een auto, liefst BMW, die minimaal 2000kg mag trekken.
Dit is niet makkelijk als je diesels buiten beschouwing moet laten. Ik woon namelijk in Rotterdam en daar mogen geen diesels van voor 2002.



Zodra het meer vorm gaat krijgen meld ik mij weer ik ben nu voornamelijk aan het kijken en wat er allemaal te lezen valt over de E34 en waar ik op moet letten.
 #24268  door Marthijn
 
Welkom, een 540i goede keuze.!
 #24288  door BosBMW
 
dannytouringE34 schreef:Hallo Ralph. Dan tref ik je vanaf vandaag ook op dit forum, naast o.a. het E28 forum. Groeten, Danny
Klopt de E28 forum zit ik al jaren op. Nog steeds de mooiste 5 serie in mijn ogen. Maar de E34 is een waardige opvolger.

En bedankt voor alle welkom.
 #24291  door danny-ex-touringE34
 
BosBMW schreef:
dannytouringE34 schreef:Hallo Ralph. Dan tref ik je vanaf vandaag ook op dit forum, naast o.a. het E28 forum. Groeten, Danny
Klopt de E28 forum zit ik al jaren op. Nog steeds de mooiste 5 serie in mijn ogen. Maar de E34 is een waardige opvolger.

En bedankt voor alle welkom.
Precies mijn gedachte; heb mijn E34 Touring als gezinsauto alweer sinds 2006 en is de E28 na kleine 'restauratie' (kon hem niet naar de sloop brengen als hij je 23 jaar als gezinsauto heeft gediend) sinds 2011 hobby auto. Groeten, Danny
 #24396  door BosBMW
 
Kogel is door de kerk. Het is toch weer een E39 geworden.
een 528iA Cosmozwart touring. Heerlijk basic. Dan gaat mijn huidige E39 520i touring uit 2002 uit elkaar in onderdelen zijn ze meer waard :twisted:
 #24405  door BosBMW
 
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu wat foto's van het nieuwe trekbeest
 #24409  door Theo
 
Dat ziet er goed uit zeg, zeker met die velgen.

Zoals bekend heb ik ook een 528i, maar dan een halve gare. Het zijn verdomd lekkere auto's om mee te rijden.