E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #23802  door epmans
 
Speedy schreef:Zal ik de uitlees spullen ook meenemen?
Uiteraard.
 #23815  door Speedy
 
epmans schreef:
Speedy schreef:Zal ik de uitlees spullen ook meenemen?
Uiteraard.
Ik ga rond de 15de andere table/pc bestellen met ista-d en ista-p er op. heb namelijk een andere uitleeskop. Aangezien mijn huidige mogelijk overleden is.
 #23828  door Tonny
 
Leuk idee! Dacht er nog aan een paar dagen terug. Ik werk vaak savonds dus za of zo is mij beide prima.

Stukje toeren lijkt mij ook leuk!!
 #23830  door Blackthunder
 
Lijkt mij ook leuk om een aantal E34's bij elkaar te zien! Datum/tijd is voor mij ook lastig.
Misschien dat je een poll kan maken met data?
 #23831  door MemphisBmw
 
Leuk en goed idee!
BBQ erbij is altijd gezellig, maar dan nog iemand die hem bediend en uiteraard een klein potje maken voor al het vlees! Of misschien een paar van ons een eigen gerecht erbij maken?

Ik ben ook van de partij m.u.v. 26 en 27 mei en 9 en 10 juni i.v.m. evenementen!

Als ik nog iets mee moet/kan of mag meenemen m.b.t. poets spullen hoor ik dit graag.(ik moet wel overdekt kunnen staan mocht ik iets moeten doen)
Mochten er mensen zijn die iets hebben; lichte krassen of informatie willen of er nog iets te redden is graag van te voren aanmelden. Kan ik mijn spullen van te voren klaarmaken en hoef ik niet alles mee te nemen.
 #23835  door epmans
 
een poll maken doe ik niet, ik neem op een moment een beslissing met datum en dan hoop ik dat toevallig iedereen kan. natuurlijk schikt het nooit iedereen jammer genoeg.

met een bbq of dergelijks erbij vind ik best, dan wordt het automatisch inclusief avonduren.

neem gewoon mee wat je mee wilt nemen. van mijn part als je nog van een oude zwart/wit tv af wilt raken, maar enigszins E34 gerelateerd is wel het leukste.
 #23837  door Marthijn
 
Wat heb je zelf in gedachte, April ofMei...zaterdag/zondag...?
 #23841  door epmans
 
Geen idee nog Marthijn. Eind april dan wel maand mei.
 #23914  door Adr-i
 
Hallo, lijkt mij mij ook leuk.
Wanneer?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7