E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23704  door Tonny
 
Coach schreef:Ik heb dan wel een vanos motor, maar 4200 of 4700 toeren haal ik toch nooit. Zonde van de auto.
Mijn auto's zijn allemaal automaten omdat ik het gewoon heerlijk vind om er mee te cruisen. En het scheelt een hoop gedoe in de file. Voor rondom huis zou ik wel een handgeschakelde 518 sedan willen hebben. Gewoon voor de fun.
Nee maar mijn aanname is dat je ook al meer koppel begint te krijgen op lagere toeren. Daardoor kan je dus luier rijden, wat voor jou blijkbaar wel handig is. Dat toeren maken zonde voor de auto is, snap ik niet helemaal...
epmans schreef:Ahhh ik dacht het al dat je die had gekocht (emmeloord). :D

ziet er inderdaad helemaal niet zo verkeerd uit. Veel plezier ermee en ervan.
Ja klopt haha. Mooi in de buurt voor mij, al heeft dat niks te maken met de uiteindelijke aankoop.
Lohran schreef:Ziet er goed uit! Veel fijne km's gewenst 8-)
Bedankt. Gaat vast goedkomen :mrgreen:
dannytouringE34 schreef:Gefeliciteerd! Veel plezier met de auto. Groeten, Danny
Thanks Danny!
 #23707  door Coach
 
Tonny schreef: Nee maar mijn aanname is dat je ook al meer koppel begint te krijgen op lagere toeren. Daardoor kan je dus luier rijden, wat voor jou blijkbaar wel handig is. Dat toeren maken zonde voor de auto is, snap ik niet helemaal...
Haha, nee dat zal ook niet zonde zijn, maar ik ben altijd bang dat er wat gebeurt als ik echt hard ga rijden. Verschillende BMW liefhebbers adviseren mij ook om af en toe eens lekker los te gaan. Meestal geef ik 'm dan maar aan m'n broer mee; die durft dat wel.
Maar dit heeft allemaal niks met je nieuwe aanwinst te maken.
 #23710  door Tonny
 
ivo schreef:Leuke aanwinst! Veel plezier ermee 8-)
Thanks :D
Coach schreef:
Tonny schreef: Nee maar mijn aanname is dat je ook al meer koppel begint te krijgen op lagere toeren. Daardoor kan je dus luier rijden, wat voor jou blijkbaar wel handig is. Dat toeren maken zonde voor de auto is, snap ik niet helemaal...
Haha, nee dat zal ook niet zonde zijn, maar ik ben altijd bang dat er wat gebeurt als ik echt hard ga rijden. Verschillende BMW liefhebbers adviseren mij ook om af en toe eens lekker los te gaan. Meestal geef ik 'm dan maar aan m'n broer mee; die durft dat wel.
Maar dit heeft allemaal niks met je nieuwe aanwinst te maken.
Haha duidelijk. Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar toch goed dat je broer hem af en toe even uitlaat ;)


Bij deze gelijk een oproep. Wil de roest toch zo snel mogelijk aan de kant hebben. Bij de dorpel rechts achter zal een nieuw stuk ingelast moeten worden. Verder zijn er wat plekjes die bijgewerkt moeten worden. Vooral het lassen heb ik geen ervaring mee en met bijwerken ook maar minimaal. Ik doe dingen graag goed dus mijn vraag of iemand deze lente/zomer samen met mij aan de gang wil met de roest en het laswerk. Ik verzorg eten, bier en wat dan ook :mrgreen:
 #23713  door epmans
 
ivo schreef:Lasapparaat mee, eerst bier drinken en kijken hoe het resultaat daarna is zeker :mrgreen:
Kom maar naar mijn loods, dan fiets ik het er wel in en kan ik op de las naar huis :D
 #23727  door Tonny
 
Vandaag even een rondje over de sloop gedaan. Een andere remlichtunit had ik echt nodig omdat er vocht achter komt door een scheur. Daarbij nog een goed rubber gevonden voor de passagiers kant, deze is deels gescheurd. Ook vond ik een leren pook en handrem-hoes met daarbij een vermoedelijk leren handremgreep. Mooi met genaaide randjes net even wat luxer. Benieuwd of de kleur grijs staat, zorgt wel voor contrast. Verder nog wat spul en wat handige plastic clipjes.


Afbeelding

*aangepast en zichtbaar gemaakt
ivo*


EDIT: @Ivo
Thanks, ik was het net zelf aan het doen en dacht huh hij werkt?! :mrgreen: Ik kan de goede link alleen maar verkrijgen via de laptop, via de iPhone wil het niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7