Ik heb in mijn leven heel veel oldtimers gehad. Remleidingen meer dan eens vervangen maar ik heb altijd de kopervariant gebruikt.
Je meet de lengte op van de huidige stalen leiding en laat bij een bedrijf dat zoiets kan de wartels er aan knutselen (op de juiste lengte). Koper is nogal buigzaam, maakt je leven een stuk prettiger.
Overigens: Er schijnt een APK eis te zijn: Als je bestaande leidingen vervangt door nieuwe dan moeten deze nieuwe leidingen geïsoleerd geplaatst worden. Metaal op metaal (klemmen) schijnt niet te mogen. Daar zou rubber o.i.d. tussen moeten. Ik heb dit altijd voor waar aangenomen en opgelost met stukjes plastic slang van de juiste diameter.
Je meet de lengte op van de huidige stalen leiding en laat bij een bedrijf dat zoiets kan de wartels er aan knutselen (op de juiste lengte). Koper is nogal buigzaam, maakt je leven een stuk prettiger.
Overigens: Er schijnt een APK eis te zijn: Als je bestaande leidingen vervangt door nieuwe dan moeten deze nieuwe leidingen geïsoleerd geplaatst worden. Metaal op metaal (klemmen) schijnt niet te mogen. Daar zou rubber o.i.d. tussen moeten. Ik heb dit altijd voor waar aangenomen en opgelost met stukjes plastic slang van de juiste diameter.
E39 528iA M52TU
525iAT Edition M50 (verkocht)
518iT Edition M43 (Verkocht)
E36 320i Exe M52 (Verkocht)
525iT Exe M50 (Verkocht)
520i M50 (Overleden)
E30 318i M40 (Verkocht)
525iAT Edition M50 (verkocht)
518iT Edition M43 (Verkocht)
E36 320i Exe M52 (Verkocht)
525iT Exe M50 (Verkocht)
520i M50 (Overleden)
E30 318i M40 (Verkocht)