E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22539  door Coach
 
Wij begrijpen je wel hoor. Sommige typen - met name de 4 cilinders - van bmw worden een beetje onderschat. Een E34 518 of een E36 Compact 316 zijn ook gewoon lekker rijdende auto's.
 #22547  door Bart Jansema
 
epmans schreef:nou rijd ik op dit moment met een 520ia, maar moet eerlijk zeggen dat ik heel erg lekker rijd met mijn 518i touring. Desnoods met aanhanger hoor :)

En dat zullen er meer kunnen komen vertellen. Eerlijk gezegd is het 6 cilinder geluid stukken heel aangenaam, maar die 518iT is me aan alle kanten meegevallen. Je zou het eens kunnen overwegen.
Ha daar waar je geflitst bent kun je lekker eten :mrgreen: :mrgreen:
 #22551  door easy rider
 
Welkom Marthijn,

Mooi topic over de E23, graad is/was hier ook een bekende.

Veel plezier op het forum.
 #22558  door Ruck
 
Welkom op het forum!
Veel lees en leer plezier.

Ik snap het wel dat je voor een 6cyl. kiest. Elke keer als ik de sleutel om draait. Krijg ik een kleine grijns op mn gezicht :D
 #22559  door epmans
 
@Bart, had ik dat geweten had ik daar kunnen trakteren want dat zou afremmen wel opgeleverd kunnen hebben :D
 #22563  door Bart Jansema
 
epmans schreef:@Bart, had ik dat geweten had ik daar kunnen trakteren want dat zou afremmen wel opgeleverd kunnen hebben :D
Ja dat zal wel een dure geweest zijn hehe
 #22740  door Marthijn
 
Hallo Allen,

Ben al een aantal weken aan het speuren naar een mooie E34 touring 520/525i
In NL is de soep zeer dun, een groene met handbak en discutabele km stand word aangeboden voor 1950€, dan is er nog een Calypso rode 520 iA, voor 1750€ deze kleur staat mij niet aan helaas.

Op Autoscout/Ebay/Duitsland staan er een stuk of 10 maar ook niet heel bijzonder vind ik.
Het hoeft absoluut geen concourstaat wagen te zijn maar vind persoonlijk 2000€ voor een zeer gebruikte auto van dat bouwjaar flink aan de prijs.

Voor 5-10K heb je wel een hele mooie, danwel ook de 530/540 meegerekend ,het aanbod daarin is ook zeer dun vind ik.....helaas......denk dat ik 2-4 jaar te laat ben... :roll:

Als iemand nog iets heeft staan hoor ik dat uiteraard zeer graag.!

Mijn budget wat ik er nu voor over heb is 2-2.5 K
Over een paar maand kan dat maar zo eens anders zijn, negatief of positief.. :lol:

Een E39 touring word volop aangeboden onder de 2K, maar dat is echt plan B of liever plan Z genoemd.!

Groet Marthijn.