Pagina 4 van 6

Re: epmans

BerichtGeplaatst:25 jun 2015, 19:47
door danny-ex-touringE34
Dat idee heb ik ook, Bart. Motor en het andere mechanische geven tot op heden geen krimp. Carrosserie wordt wel wat slechter, maar niet onoverkomelijk tot nu toe.
Ga weer voor een jaar APK. Heb wel om me heen gekeken naar: of een andere E34(touring), met minder kms of een E39, touring, danwel sedan, maar intussen wat moeten investeren en zet nu door met nog wat geld er tegenaan. Weet wat ik nu heb. Groeten, Danny

Re: epmans

BerichtGeplaatst:25 jun 2015, 19:48
door danny-ex-touringE34
Icebrain schreef:kom ik aan met een tellerstand van 119.488......... :mrgreen:
Elke km-stand heeft z'n charme!!!

Re: epmans

BerichtGeplaatst:25 jun 2015, 19:50
door epmans
Icebrain schreef:kom ik aan met een tellerstand van 119.488......... :mrgreen:
en je wilt je auto nog wel verkopen! shame on you!

Re: epmans

BerichtGeplaatst:25 jun 2015, 19:55
door Icebrain
epmans schreef:
Icebrain schreef:kom ik aan met een tellerstand van 119.488......... :mrgreen:
en je wilt je auto nog wel verkopen! shame on you!

Nope is definitief van de baan , er zijn wijze mensen waar ik naar luister dus er liggen wel wat ideeen klaar om te gaan doen

Re: epmans

BerichtGeplaatst:26 jun 2015, 12:10
door Bart Jansema
dannytouringE34 schreef:Dat idee heb ik ook, Bart. Motor en het andere mechanische geven tot op heden geen krimp. Carrosserie wordt wel wat slechter, maar niet onoverkomelijk tot nu toe.
Ga weer voor een jaar APK. Heb wel om me heen gekeken naar: of een andere E34(touring), met minder kms of een E39, touring, danwel sedan, maar intussen wat moeten investeren en zet nu door met nog wat geld er tegenaan. Weet wat ik nu heb. Groeten, Danny
Groot gelijk! Ik had mijn e34 ook niet weg gedaan als het een diesel was, hij beviel goed maar werd veel te duur had er jaren bij dat ik 60.000 km draaide dat is te gek op benzine

Re: epmans

BerichtGeplaatst:01 jul 2015, 14:36
door danny-ex-touringE34
En het is zo ver: een jaartje APK erbij. Eerst de nodige reparaties, maar daarna geen enkel adviespunt.
Dit is er aan gedaan, met hulp van m'n vriend:
dwarsbalk voor zag er zo uit
Afbeelding
Afbeelding
nieuwe balk
Afbeelding
en toen kam ik dit tegen:
Afbeelding
moest wel dicht, natuurlijk
Afbeelding

ook op de buitenbodem een plaatje gelast. En gaan we weer lekker rijden :D . Oja, aircopomp lek en dan met dit weer. Doet het nog wel, maar heb al een andere pomp. Volgende week die laten monteren bij de aircoboer. Groeten, Danny

Re: epmans

BerichtGeplaatst:02 jul 2015, 11:45
door Bart Jansema
Mooi allemaal weer opgelost!

Re: epmans

BerichtGeplaatst:10 feb 2016, 21:30
door epmans
In juli ben ik in mn tijdelijke V8 gaan rijden want er zat nog apk op tot 5 jan16. Inmiddels kreeg ik daar wat verbeteringen aan en rolde zodoende zo door de apk heen.
De paar dingetjes die ik wilde doen aan mn Francaise moeten allemaal nog gedaan worden. Ik heb m in juli gestald en tot de nok gevuld met parts van een 520. Vandaag heb ik m opgehaald, starten was weinig probleem en de ingezakte achterkant vloog met zn nivoregeling vlot weer omhoog. Onderdelen over gehesen en naar de keuring toe want die liep al op 5 jan af.
beetje gemopper over de spinnepoep en webben, maar er was niks aan te merken dus nieuwe keuring weer dus kan weer lekker schakelen ipv de automaat. Heerlijk.
ik zowk nog iemand die m wil schoon soppen, vrijwilligers? :mrgreen:

Re: epmans

BerichtGeplaatst:10 feb 2016, 22:23
door Lohran
epmans schreef: ik zowk nog iemand die m wil schoon soppen, vrijwilligers? :mrgreen:
Schuift dat? ;)

Mooi om te lezen! Ik hoor je wel weer voorbij blazen :mrgreen:

Re: epmans

BerichtGeplaatst:20 feb 2016, 00:08
door Liquid Li0n
leuk topic Epmans, hopelijk ontmoeten we elkaar snel eens in het echt :)