E34Forum.nl

 #22332  door Cees
 
Timsmit schreef:Oké bedankt voor de duidelijke tekening! Ik ga het zo even na meten. De wagen op de foto is die origineel van hoogte want ziet er zo laag uit?
dit is inderdaad niet de originele hoogte

Timsmit schreef:Ik denk dat ik deze set ga kopen dan kan ik hem afstellen hoe ik wil! Heeft iemand ervaring met deze set? De verkoper vertelde mij dat er bij de achterkant gelast moet worden enig idee wat dit inhoud?
https://www.fineline-imports.nl/onderst ... terc=19431" onclick="window.open(this.href);return false;
volgens mij moet je juist aan de voorkant lassen
daar gebruik je de onderkant van je eigen veerpoot namelijk
 #22335  door Theo
 
Ik zou je originele voorste veerpoten lekker op zolder leggen en een setje gebruikte veerpoten laten verlassen. Als je ermee klaar bent kun je weer terug naar de oude situatie.

De veerschotels worden eraf geslepen en er wordt een groot stuk buitenschroefdraad op je poot gelast voor de verstelling van je schroefset. Daarna zijn ze niet meer bruikbaar voor normale veren en dempers. Op zijn Hollands gezegd worden ze naar de klote geholpen.
 #22350  door Timsmit
 
Haha bedankt voor de duidelijke uitleg!
Er moet toch iets bestaan wat je er zo kunt onder schroeven die rond de 20mm verlaagt?
Die kw set bv hoe zit het daar mee?
En die B12 set waarom past deze wel onder een gewone e34 en niet onder een m5?
 #22352  door Gert
 
Timsmit schreef:Die kw set bv hoe zit het daar mee?
Geen idee, het woonde al onder de auto toen ik deze ging halen in Duitsland.
Persoonlijk had ik liever het standaard BMW pakket gehad, maar ik heb nu geen zin om alles weer terug te bouwen. Ik heb de onderdelen ook niet. Te veel gedoe, de auto rijd prima zo.
 #23409  door Timsmit
 
Zo de BC set zit er onder en de auto mooi op hoogte gezet en vering afgesteld op hoogt ziet er fantastisch uit en rijd perfect top product