Allemaal niet zo moeilijk als het lijkt (ik neem aan dat het over een 5 serie touring gaat).
Kabelbreuk in de linker kabelboom is waarschijnlijk. Het eerste en meest verdachte is de 12 volt voeding naar de motor van het slot. Simpel te checken door hieraan rechtstreeks van de accu 12 v te leggen (let op: dat is dan niet gezekerd).
12 v leg je aan de plus, zie cirkel (bruin is massa, kun je eventueel ook rechtstreeks aansluiten). Lost dat je probleem op dan heb je een breuk in de rood/zwarte kabel (12v plus van de motor) of minder waarschijnlijk geen massa (bruin). Minder waarschijnlijk omdat alle gelijkspanning geneigd is massa te pakken via andere gebruikers. De motor vind je hier:
Heckklappe-02 (1).jpg
En in close up:
Heckklappe-03 (1).jpg
Of de motor is stuk, dat kan natuurlijk ook.
Qua kabelboom kun je ook nog even kijken naar de volgende kleuren (op het scharnierpunt in de linker kabelboom):
Wit/zwart/geel microschakelaar
Wit/zwart idem
Wit/rood/geel C.V.
Blauw/rood/geel C.V.
Ik kan zelf geen pdf plaatsen, dat heeft Easy voor me gedaan, de rest van de kleuren kun je dus hier vinden:
http://www.e34forum.nl/forum/PDF/BMW_e3 ... baeume.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: en als het aan de kabelboom ligt en je wil deze repareren laat het dan effe weten. Ik ben van plan om in het najaar een how-to hierover te schrijven maar kan nu alvast enige tips hierover geven.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.