Bij het vervangen van mijn koplampen zag het er in de behuizing van mijn grootlicht er aan beide kanten zo uit:
Soldeerbout: ik neem aan dat een dunne punt het handigst is. Maakt het vermogen nog uit?
Bedrading: welke type en dikte is perfect voor in de auto?
Klemmetjes: hoe heten de klemmetjes die typisch in (onze) auto's gebruikt worden? Zie hieronder voor een voorbeeld.
Tang: hoe heet zo'n tang waarmee je die klemmetjes in een keer vastzet?
Overigens in de behuizing van mijn dimlicht links (waar de xenon op een creatieve manier was aangesloten) was het ook niet best: Had het in eerste instantie niet gezien, maar na terug monteren knalde zekering 10 meteen eruit. Kortsluiting dus. Dit heb ik met een krimpkousje opgelost, maar ook dat kan beter lijkt me.
Ik heb het tijdelijk even preventief met wat isolatietape van elkaar gescheiden, maar ik wil het graag goed oplossen. Ik heb hiervoor nog geen enkele spullen in huis, maar bij het zoeken op Conrad zie ik al gauw door de kabelbomen het bos niet meer. Wie kan mij een beetje op weg helpen met de aanschaf van de juiste soldeerspullen?Soldeerbout: ik neem aan dat een dunne punt het handigst is. Maakt het vermogen nog uit?
Bedrading: welke type en dikte is perfect voor in de auto?
Klemmetjes: hoe heten de klemmetjes die typisch in (onze) auto's gebruikt worden? Zie hieronder voor een voorbeeld.
Tang: hoe heet zo'n tang waarmee je die klemmetjes in een keer vastzet?
Overigens in de behuizing van mijn dimlicht links (waar de xenon op een creatieve manier was aangesloten) was het ook niet best: Had het in eerste instantie niet gezien, maar na terug monteren knalde zekering 10 meteen eruit. Kortsluiting dus. Dit heb ik met een krimpkousje opgelost, maar ook dat kan beter lijkt me.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.