E34Forum.nl

 #20486  door epmans
 
heb dit gevalletje in beide deuren:
IMG_5160.JPG
maar dan mis ik toch alleen een (afdek)plaatje? ik kan die niet zien in de onderdelengids. kan iemand mij helpen?

http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... oor_front/

Afbeelding

ik kan zien dat de cilinder er nog in zit, toch lukt het niet met de twee verschillende sleutels die ik bij deze auto heb om de deuren op slot te zetten (staat dus niet op slot met sleutel, wel met afstandbediening). Zou ik dan nog een derde sleutel nodig hebbn of lukt het niet omdat er een onderdeeltje mist.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20488  door Speedy
 
Krijg je de koffer klep wel open? mogelijk staat de boel op dubbel lock?

http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Locked.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
 #20489  door epmans
 
Ik kan er alles mee doen hoor. Ik wil de sloten weer compleet maken maar weet niet wat er mist. Heb nu ook geen losse handgreep om het even af te kijken.
Deze auto is ook hiermee bij me gekomen en daarom weet ik niet hoe dit zo is gekomen.

Ik heb dus 2 sleutels. 1 kan ik gebruiken voor de kofferbak, de andere voor het contactslot. Maar met deze beide sleutels heb ik wat in de deuren gepield maar dr lukt niks mee. Dus of er moet nog een onderdeel in of de sleutels horen er niet bij.
 #20490  door Alex Kroeze
 
Volgens mij mis je 3 of een deel daarvan.

Ik heb dat nog nooit uit elkaar gehad dus kan er helaas niks over zeggen.

Alex
 #20493  door epmans
 
Nee 3 zit er volgens mij wel in. Zal een duidelijker foto maken.

Bedankt voor je bijdrage!
 #20496  door Ruck
 
Ik denk wel dat alex deels gelijk heeft, miss is deel 3 kapot.
Kun je ook een foto maken met sleutel en half in?
 #20512  door epmans
 
hier aanvullende foto's. met de twee verschillende sleutels uiteraard. De ene sleutel start ik mee, de andere kan ik in kofferbakslot gebruiken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20516  door Speedy
 
Lijkt wel of ze hebben geprobeerd in te breken een keer?
 #20517  door Ruck
 
Iemand lockpicker op het forum? :p

Ik zou idd zeggen een komplete "nieuwe" sleutelset erin