E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20109  door Theo
 
Lekker hoor die velgen, ze zijn een stuk netter dan de mijne.

Het is in mijn ogen echt de E34 honingraat, maar dan de 2.0 versie. Die wil toch iedereen 8-)
 #20115  door Coach
 
Theo schreef:Het is in mijn ogen echt de E34 honingraat, maar dan de 2.0 versie. Die wil toch iedereen 8-)
Note to myself: slotbouten monteren...
 #20116  door JerunK
 
Hele mooie touring Coach. Jouw nieuwe velgen staan overigens ook heel fraai onder een E28☺.
 #20126  door Jgpeggeman
 
mooie touring hoor!

Soms zou ik willen dat ik de ruimte had om zoiets kwijt te kunnen.... Dan had ook deze wagen al een volgende eigenaar te pakken
 #20127  door Coach
 
Ik kan 'm eventueel reserveren voor je. Er is al iemand aan het proefrijden met de auto die belangstelling heeft. Mocht dat niet door gaan....
 #20138  door Coach
 
Oke, dan zal ik je daar niet mee pijnigen. Hopelijk vind je ooit de ruimte voor een E34.
 #20241  door Coach
 
Grote inspectie
Afbeelding

Banden laten vervangen door goede gebruikte Vredesteins, centrale vergrendeling werkt weer, de mistlampen geven weer licht en paar aandachtspunten. Hardy schijf moet een keer vervangen worden en een draagarm rubber.
 #20244  door easy rider
 
Het blijft toch altijd een imposant gezicht die achterkant van een E34 Touring. Het is dan ook de enige dikke reet die ik graag zie.
 #20246  door Ruck
 
easy rider schreef:Het blijft toch altijd een imposant gezicht die achterkant van een E34 Touring. Het is dan ook de enige dikke reet die ik graag zie.
Volgens mij maakt de kleur "rood" hem ook nog dikker. Hij lijkt iig breder dan de mijne, of de juist hoek gekozen om de foto te schieten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 24