E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26887  door Theo
 
Coach schreef: 16 feb 2020, 12:40
Misschien hoeven we alleen de contactpunten te plaatsen en ligt de bedrading er onder wel. Of is dat 'wishful thinking...' :roll:
Daar kan ik nou geen zinnig antwoord op bedenken, geen idee wat je allemaal in de zekeringkast moet gaan doen en wat er wel of niet ligt.

Maar op je foto's van het inbouwen van de stoelen heb je een mooie foto van de stekker, volgens mij zie ik één dikke draad en voor de rest allemaal dunnere. De kans is groot dat je op die dikke draad stroom moet hebben en dat het dan al werkt. Voor het mooie zou er iemand met stoelverwarming even onder de stoel moeten duiken voor je en kijken op welke pinnen er stroom komt te staat als het contact aan staat of de motor loopt.
 #26892  door danny-ex-touringE34
 
Heb bij mijn auto gecheckt. Op contact staat er stroom op de dikke rode/(geel) draad( en ook op de geel/wit, er net onder.
Weet niet of er een relais in de 'fusebox' zit.
aantal relais, zitten 2 zwarte aan elke kant van de CCM
IMG_0792.JPG
IMG_0793.JPG
IMG_0794.JPG
Misschien hebben jullie hier iets aan. Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 18 feb 2020, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 #26893  door Coach
 
Oké, dank je wel. Dan is dat de geschakelde plus voor de verwarming zelf neem ik aan. De andere zullen dan waarschijnlijk met de verlichting van de knoppen te maken hebben en de schakelaar zelf om 'm in stand 0, 1 of 2 te zetten.
 #26921  door Coach
 
Dank voor de rectificatie... :D
Vandaag ook weer hard gewerkt
Afbeelding

Dubbel werk als je niet oplet en je zet 'm er achterstevoren op. Maar goed hij zit er weer op minus 1 clipje. Die viel, sprong weg en ligt nu ergens aan de andere kant van de aarde, denk ik. Echt om gek van te worden als je iets laat vallen en het springt weg en je kunt het nergens meer vinden! Op die geheime plaats liggen volgens mij nu inmiddels zo'n 500 boutjes, moertjes, clips, aanstekers, etc. Het valt en het is weg. :x
 #26926  door Coach
 
Nieuw, raadselachtig probleem(pje): de voorste mistlampen doen het niet meer na de motorwissel.... :shock:
Stekkers zitten er gewoon in, zekeringen zijn goed. Zal eerst de lampjes maar wisselen, maar zou wel heel toevallig zijn dat ze allebei tegelijkertijd kapot gaan. Misschien de schakelaar.
 #26927  door epmans
 
Coach schreef: 23 feb 2020, 08:51 Nieuw, raadselachtig probleem(pje): de voorste mistlampen doen het niet meer na de motorwissel.... :shock:
Stekkers zitten er gewoon in, zekeringen zijn goed. Zal eerst de lampjes maar wisselen, maar zou wel heel toevallig zijn dat ze allebei tegelijkertijd kapot gaan. Misschien de schakelaar.
toevallig zit die schakelaar wel aan de zelfde kant als je kvstemperatuurmeter. kan me niet zo 1 2 3 voorstellen dat het met elkaar te maken heeft maar toeval bestaat dus ik merk het maar op.
 #26928  door P.K.
 
Even doormeten met de multimeter als je toch lampjes gaat vervangen.
Ding heeft wel een beste opdonder gehad, dus kan best iets stuk zijn.

Maar mijn rechter mistlamp doet het soms ook niet, even een tikje er tegen aan en het is weer opgelost, dus als je het los hebt gehad kan dat het natuurlijk ook zijn.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24