E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20088  door Coach
 
Oh ja, dit wil ik jullie ook niet onthouden
Afbeelding

Werkt helemaal zoals het hoort en zit nog gewoon vol.
 #20089  door Speedy
 
Coach schreef:
Het liefst vervang ik alle deuren, want ze hebben allemaal roest, Patrisio. Dus laten we maar snel afspreken wanneer ik ze kan komen halen. Btw: zijn het chromeline deuren?

Ik zou zeggen kom maar eens langs in delft. Dopje voor de achterklep sproeier heb ik volgens mij ook nog wel.
 #20090  door Coach
 
Speedy schreef:Ik zou zeggen kom maar eens langs in delft. Dopje voor de achterklep sproeier heb ik volgens mij ook nog wel.
Is goed; we bellen wel even voor een afspraak.
 #20092  door ivo
 
Dopje sproeier heb ik nog in technoviolett. Kapje kachelkraan heb ik nog voor, als t goed is ook die bolboutjes (moertjes).
 #20095  door Ron1966
 
Coach schreef:Afbeelding
Motorruimte ziet er netjes uit. Alleen dat ene kapje ontbreekt bij de koplamp. En wat clips.

Afbeelding
Dit ding zit ook onder de motorkap. Geen idee wat het is. In het handschoenenvakje zitten twee draden aangesloten op de plek waar het zaklampje hoort te zitten. Onduidelijk waar dat voor is.
En het jasje om de accu !!!
 #20097  door MemphisBmw
 
:shock: :shock:
Dus Coach, je hebt er weer een bij gekocht! ;) :D
Een zeer mooi exemplaar als je het mij vraagt, maar zag ik nou mijn naam voorbij komen? :ugeek: 8-)

Zou deze graag onder handen willen nemen, je hebt m'n nummer dus we zouden alvast een datum kunnen prikken :) :mrgreen:
(Wel moeten we deze datum allebei in onze agenda's zetten :oops: ;) )


Ik denk dat de Battery master switch of in het handschoenvakje of ergens in de kofferbak moet zitten(mits deze er niet uitgehaald is uiteraard).

Ook deze blijf ik volgen en verheug me er al op om deze te mogen polijsten 8-)
 #20099  door Coach
 
Ik heb je nummer en als de andere deuren er in zitten mag je je uitleven!
Geen idee waar die switch zit en wat daar de functie van is. Enige dat ik kan bedenken is dat je de accu uitschakelt, maar waarom zou je dat willen?
 #20103  door Coach
 
Een echte krik gekocht bij de Praxis want het krikpunt was toch wat "brokkelig". En wielen wisselen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik zeg het gewoon: fucking mooi!

Gelijk nog een klein probleem maar grote ergernis opgelost: de tellerbak verlichting werkte maar half of voor een kwart.
Afbeelding
Opgelost.
 #20105  door Ruck
 
Nette wagen coach! zeker nu met die wielen 8-) nummer 5 in de collectie ? :lol:

Hij mag aan de voorzijde alleen nog iets omlaag of niet? :roll:

* Je hebt ook voortaan een leuke bos krullen op je koppie staan :D
 #20107  door Coach
 
Yep, nummer 5. Maar eigenlijk is de bedoeling om 'm op te knappen en weer te verkopen. De lol zit 'm vooral in het opknappen en 5 auto's bezitten is gewoon belachelijk ook.
Denk niet dat ik 'm ga verlagen; dat laat ik wel aan de nieuwe eigenaar over.
Ruck schreef:* Je hebt ook voortaan een leuke bos krullen op je koppie staan :D
Heb je in een midlife crisis he: lang haar laten groeien, blonderen en motor rijden.
Die laatste heb ik nog niet, maar misschien kan ik de E34 tegen die tijd wel ruilen tegen BMW motor uit de jaren '90.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24