E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #19997  door siep
 
Hallo allemaal!

Na een aantal jaren (!) zonder E34 (hoe overleef je dat), ben ik weer terug op 't honk. Van 2009 tot 2011 was ik de trotse bezitter van een blauwe BMW 518i uit 1994; een auto waar ik bijzonder veel plezier aan beleefd heb en 50.000 bijna probleemloze kilometers mee heb afgelegd. Die auto moest uiteindelijk het veld ruimen voor een '98'er 323i. Juist ja, een zescilinder. Ook een beauty en bovendien een heel fijne auto, echter met de komst van een kleine Siep wel wat aan de krappe kant.

Vorige week heb ik een prachtige '94er 525tdsA gekocht: donkerblauw, licht leer, automaat, airconditioning. Qua uiterlijk bijna gelijk aan m'n oude liefde. Met 206.000 kilometer net ingereden en nog goed voor vele jaren rijplezier (hoop ik natuurlijk).

Bij een E34 hoort ook het lidmaatschap van dit forum. Glad to be back! Ik ga weer even rondneuzen en kijken wat er in mijn afwezigheid allemaal gebeurd is :-).
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door siep op 03 mei 2017, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
 #19999  door danny-ex-touringE34
 
Moie Siep. Welkom vanuit Emmen en weer veel plezier hier op het forum. Graag foto's van je auto ztz. Groeten, Danny
 #20003  door ivo
 
Welkom hier op het forum! Veel plezier met je TDS
 #20004  door Ruck
 
Welkom (terug) op het forum! :)
 #20006  door Machiel
 
Welkom terug, inderdaad. En veel plezier met het verder inrijden van je tds!
 #20007  door easy rider
 
Welkom Siep,

Veel plezier op het forum.
 #20009  door Coach
 
Welkom terug en weer een tds. Dan houdt Eric ook werk en kunnen de tds-ers wat ervaringen uit wisselen. Ben benieuwd naar de foto's!
 #20013  door siep
 
De foto's staan er inmiddels bij (moest wel even zoeken hoe dat moest!)
 #20014  door Ruck
 
SGH! :o Het lijkt de auto van Machiel wel, toch? :roll:

Nette auto!
 #20022  door Machiel
 
Prachtige kleurencombinatie! :lol: