E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #19930  door Djimbo
 
Ik ben jimmy ben 28 jaar en kom uit hengelo. Ben Sinds vorige week zaterdag in het bezit van deze prachtige roestvrije alpinweisse 520i uit '89.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #19933  door BMW-Opa
 
Hallo Jimmy, mooie auto heb je, ik houd wel van een witte sharknose, staat altijd goed.
Veel plezier !
 #19934  door Blackthunder
 
Welkom, de auto ziet er goed uit! Wat heeft ie op de teller?
 #19935  door Coach
 
Mooie auto! Blijft toch bijzonder, zo'n witte E34.
 #19937  door Djimbo
 
160.000 op teller. Italiaans/zwitserse import met alle boekjes erbij. Er zat een rammeltje in de versnellingsbak bij aankoop. Versnellingsbak is inmiddels vervangen evenals ook de koppeling. Op een paar kleine deukjes en een behoorlijke deuk in de rechterdorpel (word ook nog in orde gemaakt) na is het echt een prachtige auto. Verder heeft de auto wat kleine dingetjes die even gedaam moeten worden. Oa de gasdempers van de motorkap en kofferbak Vervangen, oliebeurtje. Verder wil ik nog een setje andere velgen monteren en wat opties toevoegen.


Naast de e34 heb ik ook nog een e30 325i cabrio.

Afbeelding
 #19943  door Ruck
 
Welkom Jimmy, nette auto heb je! Staat die nog goed strak in de lak?
Van binnen ook nog netjes en weinig km! Ik zou persoonlijk wel het M logo eraf halen. :roll:
 #19945  door Speedy
 
Nette bak man. ff laten behandelen door onze huis polyster. En dan verplicht zonnebril op :geek:
 #19947  door Djimbo
 
Ruck schreef:Welkom Jimmy, nette auto heb je! Staat die nog goed strak in de lak?
Van binnen ook nog netjes en weinig km! Ik zou persoonlijk wel het M logo eraf halen. :roll:
Hij staat erg mooi in de lak zelfs 8-) Het logo zat erop. Het ziet er ook naar uit dat hij er al een hele tijd op zit. Ik heb ook een m logotje op de pookknop. Voorlopig laat ik hem nog even staan al twijfel ik er zelf ook over hoor :p

Het zijn idd wel 2 uitersten qua kleur. Ik was na 2 jaar zoeken al lang blij dat ik een betaalbare 325 cabrio kon vinden. Ik vind hem erg mooi in het rood in ieder geval.