Tsja, een 3.8 met bijna 3 ton op de teller. Het kan goed gaan, maar het kan ook helemaal mis zijn. Volgens mij kun je hem niet horen lopen als je hem via een veiling koopt, tricky.
Gereviseerd voor 5.700 met factuur. Jammer dat ze deze niet ingescand hebben. Nu weet je nog niets.
Wat komt er eigenlijk exact bij aan kosten? Er staat: 17%(+21% BTW).
Het is een NL auto welke verkocht wordt in België. Geen idee hoe dat dan zit met de BTW.
Als het een marge auto is, blijft het een marge auto. Maar dan wordt de btw alleen berekend over de veiligkosten.
Is het een btw auto dan komt daar ook btw overheen. Moet je dus rekening mee houden met je bod. Ik heb niet gekeken dus even de info goed doornemen of het btw- of margeauto is.
Inderdaad is 5.700 nogal krap voor een complete revisie. In 2010 zat ik dichter bij de 10 dan de 5.
Bod is nu 9.500. Daar komt dan 17% bij aan veilingkosten (1.615) en dan nog eens BTW? Dat zou dan ook nog eens 2.334 zijn, dan zit je op 13.450.
Dan ga ik uit van het slechtste, ik kan nergens vinden of het een marge auto is of niet.