E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18129  door Coach
 
Blackthunder schreef:Gaat hard zeg, fanatiek! Maar dan heb je ook wat :)
Yep, al die kleine dingen moeten zo snel mogelijk gefixt worden, voor zover ik het zelf kan. Het serieuzere werk - motor en onderstel - laat ik graag aan anderen over maar die zit ik ook fanatiek achter de broek.
En het geeft ook voldoening als je na een middag knutselen het resultaat ook ziet.
 #18130  door epmans
 
Mooi gaan Coach! Heb je morgen nog wel wat te doen? :D

ps zaten er wel airbags in??
 #18131  door Coach
 
Yep, de airbags zaten er nog in. Jammer genoeg passen de E46 sturen niet; de airbags zijn anders. Morgen in ieder geval de gereedsschapset er in knutselen, de tellerbak mag er weer uit van de controle lampjes branden niet meer en de rest van de speakers verder aansluiten. Moet ook nog wat aan de E30 doen, dus de dag is wel weer gevuld.
 #18132  door Coach
 
Het extra gaspedaal er uit gehaald; kan alleen maar tot problemen leiden "Marco Bakker" stijl.
Afbeelding

Alleen jammer dat ze de schopplaat daarvoor kapot gemaakt hebben
Afbeelding

Dus als iemand nog een hele heeft liggen.
En even op de foto met z'n kleine broertje omdat ik ze mooi vind
Afbeelding
 #18133  door Coach
 
De gereedschapsset er in gezet. Met gevaar voor eigen leven, want alle ophangpunten zijn afgebroken. Dus daar moet wat op verzonnen worden
Afbeelding

Onder mijn deskundige begeleiding de auto een keer gewassen
Afbeelding
Afbeelding

En het resultaat mag er zijn
Afbeelding

Totaalplaatje
Afbeelding
 #18137  door epmans
 
Als je daar gister mee begonnen was, had je vandaag een andere voetsteun/ speakerkap kunnen hebben.

Mooi rijtje hoor! En hoe mooi de tds is, daarvan is geen woord teveel gezegd. Met blitse sportseats!
 #18138  door Coach
 
De voetsteun c.q. speakerkap is goed; de onderste schopplaat is open geknipt/gesneden om dat extra gaspedaal kwijt te kunnen.
 #18140  door epmans
 
Ow sorry, niet goed opgelet, maar denk je dan dat ik die niet heb? Ik heb er net een van e30 aan je gegeven... :mrgreen:
ik zal wel ff zoeken voor je.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 28