E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18100  door Coach
 
Dat zal ongetwijfeld, maar onze tds expert heeft voorlopig geen tijd, denk ik. We hebben in ieder geval nog geen contact gehad, dus ook nog geen afspraak.
 #18106  door Coach
 
JorritHallo schreef:Mooie aankoop Coach! Ook nog de originele radio met ik dacht de cassette afspeler zo te zien :mrgreen:
Yep en met de originele handleiding en code-kaart!
 #18108  door Coach
 
Wat ik me afvroeg: ben ik nou de enige die altijd zo aan het 'pielen' is met z'n auto's of kopen jullie auto's die in perfecte staat zijn zodat er niks te pielen valt?
 #18109  door MemphisBmw
 
Je bent niet de enige Coach :D 8-)
Vind het zo nu en dan heerlijk om te 'pielen' aan mijn auto, gelukkig hebben ze in Duitsland nog genoeg sloop auto's staan waar ik kan kijken hoe het in elkaar zit of om te kijken voor onderdelen 8-).

Als er niks te 'pielen' is dan word het tijd voor een andere auto erbij :mrgreen:
 #18115  door epmans
 
Coach schreef:Wat ik me afvroeg: ben ik nou de enige die altijd zo aan het 'pielen' is met z'n auto's of kopen jullie auto's die in perfecte staat zijn zodat er niks te pielen valt?
Toen ik mijn Touring kocht in het jaar 2010 is er heul veul aan vervangen. Sindsdien eigenlijk niks schokkends behalve bijhouden. Omdat ik nu 535i rijd, staat de touring stil vanaf juli.
535i? Ja, daar is ook al weer eea aan gedaan. Heeft bijna 2 jaar stil gestaan bij me op de oprit en is weer zon beetje compleet aan het worden. Moeten nog puntjes op de i maar ik kom er niet aan toe door de toename aan aanvragen voor onderdelen. ;)
 #18117  door Ruck
 
Coach schreef:Wat ik me afvroeg: ben ik nou de enige die altijd zo aan het 'pielen' is met z'n auto's of kopen jullie auto's die in perfecte staat zijn zodat er niks te pielen valt?
Volgens mij zijn doen de meeste wel het juiste onderhoud, maar weinig echte aanpassingen of upgrades :)
 #18126  door Coach
 
Zo, dat was weer een vruchtbare knutselmiddag. Epmans heeft het een en ander thuisbezorgd, zodat ik goed aan de slag kon.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Achtereenvolgens: cruise control, een rechte afdekkap van de airbag, een achterruitwisser en logo, een werkende 'kleine' OBC en de automaat indicator werkt weer (kapot lampje). En nu is de accu leeg.
Nu nog de gereedsschapset er in zien te krijgen en dan zijn we weer aardig op weg om 'm helemaal netjes te krijgen.
 #18127  door Ruck
 
Hoppakee! Je laat er geen gras over groeien! xD (scheelt Jurgen weer een paar uur poetsen :lol: )
Weer hard geklust zo te zien, netjes! 8-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28